• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Meguiar's glass cleaner concentrate verkleurd?

Tain

Detailing rookie
14 dec 2010
4
0
Ik heb een tijdje geleden deze Meguiar's glass cleaner concentrate gekocht. https://www.Carclean.com/product/Me...lass_Cleaner_Concentrate_3780ml_D12001_100626.

Vandaag wilde ik mijn spuitfles waarin ik de concentrate verdun bijvullen, en ik zag tot mijn verbazing dat de ruitenreiniger rood is geworden en niet meer blauw is.

Is dit normaal? en heeft iemand dit al eerder gehad?
 
Bij mij verkleurt deze ook iets, waarschijnlijk heb je gewoon kraanwater gebruikt? Ik heb de ervaring dat het dan sneller verkleurt. Doet aan de werking overigens niets af.
 
Ik heb ook deze verkleuring en ga volgende keer als deze glasscleaner op is eens een andere proberen.
 
Ik gebruik de Valet Pro Glass Cleaner en moet zeggen dat ik er best tevreden mee ben! In combinatie met de Monello Vetro Bianco een goede combi!