• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

meguiars kit bag

Thomas van Ingelgem

Detailing rookie
30 jun 2015
36
7
29
hallo,
ik zou graag een kit bag kopen en ik ben nogal een meguiars fan dus daarom zou ik ook een meguiars kit bag kopen
ik weet niet wat de qualiteit is want er zijn verschillende op de markt
graag hier meer info over gehad ^^
 
Hey Thomas,

Ik weet eigenlijk vrij weinig over Kit bags, dus ik zal effe rondsnuffelen voor je.

Kom ik later bij je terug.


Greetz


EDIT --->

Hey Thomas,

Ik dacht dat je met '' Kit bag '' doelde op een set/tas met Meguiars producten. Maar volgens mij bedoel je simpelweg een goede tas om je producten in te stoppen.

Ik denk dat als je 5 minuten op internet zou rondsnuffelen, dat je er genoeg tegenkomt. Bijvoorbeeld de Kit Bag van Meguiars in de CC-shop, waar al een aantal reviews bij staan.

Ikzelf heb een tas bij mijn DAP900 gekregen die behoorlijk stevig is. Duurzaam materiaal en véél ruimte.
(Naast alle ruimte voor de DAP, ook flessenhouders, zijvakken, buitenvakken, etc.)

Echter, gebruik ik de tas alleen om de machine in te bewaren en eventueel de producten/materialen die ik tezamen met de DAP gebruik.
(Compounds, glaze, wax, pads, etc) Verder heb ik recent een Numatic-kar aangeschaft op wielen, met veel bakken/vakken/prullenbak en die zit afgeladen.

Ik zou effe rondsnuffelen, kom je vast wel tegen wat je leuk lijkt en waarschijnlijk ook reviews. (Zo niet, post het hier en vraag erom)


Greetz
 
Zoals quantoxx al zegt in zijn post, effe 5 minuten Google zal je al zelf een antwoord opleveren. Dat geldt ook voor de numatic kar, daar kun je binnen 30 seconden plaatjes van vinden als je het googled ;)
 
mesne missschien erg dat ik het zegmaar gewoon een foto inder daad ka je op google vinden maar waarom bestaat er dan een forum ?
we zijn hier tog om mensen te helpen of niet ik zu graag eens persoonlijke dingen zien en meningen pro's en contra
 
Hey Thomas,

Een forum word inderdaad gebruikt om o.a. persoonlijke ervaringen te delen. Maar zoals jij laat zien verwacht je dat een forum een soort van helpdesk is waar je vragen kan stellen zonder er eerst zelf eens in de kwestie te verdiepen.

Ik ben zeker niet te beroerd om voor iemand wat op te zoeken, zoals ik al deed wat betreft de Meguiars Kit Bag + reviews in de CC-shop, maar ik vind persoonlijk dat het niet de bedoeling dat ik, of een ander, voor jou tijd en moeite gaat stoppen om het internet af te struinen naar een lading Kit Bags, deze vervolgens in een topic ter beoordeling te zetten en dan wachten op reacties waar misschien persoonlijke ervaringen of meningen/adviezen bij zitten.

Thomas van Ingelgem;n425429 zei:
kan je eens een foto late zien ven zo een numatic car ?

Zoals Snip ook al aangaf, kan je dit zelf ook doen. Zou ik het voor je doen, ga ik op Google voor je zoeken of ik stop met mijn werkzaamheden om persoonlijk een foto te gaan maken van mijn Numatic, deze te gaan uploaden naar een host en daarna te posten op dit forum. Kost mij 15 min, jou 15 seconden. ;)


Ik, en als ik ook voor Snip mag spreken, bedoel dit niet kwaad. Moge dat duidelijk zijn, haha!

Een idee is om tóch eens te zoeken op internet naar een aantal tassen. Kom je zeker iets tegen waar je, net als op een FORUM, beoordelingen/reviews met goede pros&cons, foto's, ervaringen, etc kan zien. Mocht je iets tegenkomen waar je niet écht reviews van kan vinden, kan je altijd nog vragen of iemand hier het product kent.

En begrijp me goed, er kan zomaar iemand reageren op jouw vraag die al 100 tassen heeft gehad en je zó kan vertellen wat het beste is.


Greetz
 
Het is inderdaad niet slecht of aanvallend bedoeld, ik sluit me volledig bij quantoxx aan. Wat betreft de kit bag daar vraag of zeg je niks geks, maar in je andere post vraag je duidelijk puur om een foto, niet om ervaringen, pro's of contra's. Daarom ging bij mij even een alarm af in de tijd dat je die vraag typt had je het in Google makkelijk zelf kunnen zoeken. Anyway, back on topic ; Wat zoek je in een kit bag, heb je veel spullen, weinig, moet een poets machine erbij in kunnen, iets meer info over specifieke wensen / verwachtingen, dan kunnen mensen wellicht gerichter antwoorden.
 
er moet zo eentje in
conv_2291.jpg