• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Meng flessen gemaakt apc poorboy's

John74

Detailing addict
28 apr 2009
536
65
49
Gezien van een collega poetser op de carclean forum. Het moet niet gekker worden
DSC_0265.jpg
 
Effetjes tussen door , deze flessen heb ik wel aangemaakt met demiwater. Bij ons heb je namelijk kalkrijk water. Trouwens dat is wel iets om tussen de hogedruk te plaatsen zo'n ontkalker. hhmmm !
 
HANDIG!!

Beetje stomme vraag, maar waar kan ik dergelijke sprayflessen uithalen?? Of kijk er in de CC shop overheen??
 
Had hier al eens iets over gelezen en heb ook een 10 flessen en bakken gemaakt met logo's ed.

Zal ze snel even op de foto zetten :)

Natuurlijk was ik even benieuwd hoe het zich houd met water maar ik kan zeggen dat het prima blijft zitten.:)^
 
JantjeV zei:
Natuurlijk was ik even benieuwd hoe het zich houd met water maar ik kan zeggen dat het prima blijft zitten.:)^

Dat vroeg ik me ook al af.... wat voor stickers gebruiken jullie ervoor? Zien er top uit! :cool:

Ook die emmers van Lexusfreak zijn top.... had je nog plannen om dat logo in vector-stijl te delen?? ;)
 
Ik heb bij de V&D boeken folie gekocht.:ja

Logo printen in juiste maat uitknippen met een beetje lijm op de goed ontvette fles en dan een stukje plakfolie er over van rondom 1cm groter en klaar :)^

Succes!!
 
Deze flessen komen van mijn werk vandaan.
De etiketten zijn gewoon op papier gedrukt en met boeklon in z'n geheel om de fles gewikkeld. Boeklon komt van de betere kantoor boek shop.:)^
 
Nu ben ik niet zo heel erg thuis in al die mengverhoudingen.
En gebruik zo makkelijk als ik ben gewoon die programmatjes :)_[]

Maar hoeveel is uhm. 3 liter in product/water in 1:100? (ruitensproeiervloeistofreservoir dus) :D
 
Chemisch resistente sprayers zijn wellicht wat overdreven. Ze kosten ook een heel pak meer.

Wat ik gebruik zijn lege spuitflessen van Instanet ruitenreiniger. Ik heb er een zeker een tiental, allemaal gelijke flessen. Wat ik het grote voordeel vind aan deze flessen is dat je een gaasje kunt over de spuitmond klappen, zodat je er vlokken schuim mee kunt spuiten. Zelfs in verdunning 1:30 is het schuim nog tamelijk stevig.

Ik heb Poorboys APC in 1:100 (dashboard opfrissen, ruiten wassen), 1:30 voor lichte vervuiling, 1:15 voor matig vuil, 1:7 voor het zware werk, waarvoor gebruik je 1:1? Dat lijkt me toch wel erg sterk als ik zie wat ik met de 1:7 kan bereiken!?
 
Ik ga het ook niet 1:1 gebruiken, maar ik wou een paar flesjes maken met wat de mengverhoudingen die jij boven aangeeft.
Voor wat andere producten gebruik ik van die goedkope plantensprayers van de IKEA, waarvan ik nog een aantal exemplaren heb. Ik zat me af te vragen of deze hier ook voor te gebruiken zijn (of eventueel lege Spray&Wipe flessen). Als APC de flessen zou aantasten, schaf ik liever wat betere/duurdere flessen aan.
Liever even wat meer geld uitgeven dan ineens een plas APC op de grond terugvinden.