• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Meng flessen gemaakt apc poorboy's

Staat mij iets van bij dat ik ergens gelezen in de webshop gelezen had dat die wel aangeraden werden voor APC. Maar kan het zo snel niet terug vinden.
Heb er zelf laatst 1 besteld, wou er eigenlijk 4 maar door de haast vergeten er 4 van te maken.
Was van plan morgen of overmorgen er 3 bij te bestellen maar als dat voor APC met mengverhouding 1:7 overbodig is dan ga ik voor de gewone.
 
Ik heb me nu ook flesje aangekocht. Van auto glym!
Er staat zelfs de "ml" op. Nu nog stickertjes maken.
zal binnekort foto poste..
 
Tim zei:
Keurige verhouding!

Tip: je kan het 1:100 ook gebruiken als ruitensproeiervloeistof. :ja

Zeer netjes, heb gisteren een bestelling gedaan waarbij ook APC van Poorboys bij zat.
Ga denk ik ook maar zoiets maken.

Alleen nog een vraag over de verhouding 1:100 voor eventuele ruitensproeiervloeistof.
Tast dit nu de laklaag (wax) aan, aangezien ik ook koplampsproeiers heb en tijdens het rijden altijd een mist van vloeistof op de motorkap en andere delen komt.
 
Wil zei:
*knip*
Tast dit nu de laklaag (wax) aan, aangezien ik ook koplampsproeiers heb en tijdens het rijden altijd een mist van vloeistof op de motorkap en andere delen komt.

APC 1:100 lijkt mij zo verdund dat dat geen probleem zou moeten zijn, vooral als ik het vergelijk met andere ruitenwisservloeistoffen.
Maar zeker weten doe ik het niet.
Zelf gebruik ik Spray & Wipe 1:10, dat werkt ook zeer goed en is ieg waxvriendelijk
 
Even een vraagje,

Ik heb producten van PB die ik ook graag verdunt in flesjes met sprayer wil gebruiken. Nu zie ik van de andere merken wel flesjes (met opdruk) staan maar niet die van PB.
Ik heb nog geen gebruikte lege flessen. Zijn er mensen die weten waar ik lege flessen a la die van PB kan kopen, inhoud bv. 1 liter.
Eventueel met sproeier (maar die laatste kan ik eventueel ook hier bestellen).
Passen trouwens de sprayers van CC op lege flessen van alle merken die hier aangeboden worden?

Alvast bedankt voor de reacties :)^
 
jawel maar deze kun je dan gebruiken in de zomer.. met al die vliegen kun je dan wel wat sterker spul gebruiken!

ik vraag me trouwens ook af of er geen lege flesjes van PB te koop zijn net zoals bij de Meguiars detaillerlijn