• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Menzerna ---> Wolfgang

Snitser

Detailing chief
21 mei 2008
1.311
85
Hi,.

Op www.autogeek.nt is een hele pagina te vinden over de producten van menzerna,.wat ze doen en hoe je ze het beste kan verwerken.
We weten dat wolfgang door menzerna gemaakt wordt. Op autogeek staat als je menzerna producten in een kleinere verpakking wilt, je dan de wolfgang kan pakken.
Zo vergelijken ze:
Menzerna super intensive polish = Wolfgang super swirl remover 3.0
Menzerna Nano Finishing polish = Wolfgang Finishing Glaze 3.0

Just nice to know
 
Alleen de polijstmiddelen zijn, deels, van Menzerna. De overige Wolfgang producten zijn dit niet.

Ook is het niet 1 op 1 hetzelfde, waar maak jij uit op dat deze met elkaar te vergelijken is?
 
Tim,

Op de site van autogeek staat het namelijk,.wanneer je het product in een kleinere verpakking wilt.
 
Ik had via de webshop de Intensive Polish besteld. Vandaag in mijn pakketje vind ik een fles Power finish. Is dit hetzelfde product?? Op de website van CC staat namelijk dat de Intensive Polish een slijpgraad van 3/3 heeft, op de fles Power finish die ik heb gekregen staat een balkje dat de slijpgraad aangeeft en deze staat ongeveer op 25%! :s
 
IP een cut van 3/3 ? Zou normaal niet kunnen ,want SIP en Power Gloss zijn zwaarder.

Maar wat jij hebt is de nieuwe verpakking van de IP ,de kleine test flessen hebben nog het label met IP.
 
Hmm ok thanks, ik ga me eens laten verrassen als ik de Menzerna ga testen!

Snitser zei:
check de sticker op de bodem van de fles. Daarop staat welk product er in de fles zit!

Er zit geen sticker aan de onderkant van de fles! :D
 
Er staat een code op: de PO85 RD 3.02 (gele lettertjes op de onderkant) Deze vervangt volgens mij de eerdere Intensive Polish PO83, ze noemen de PO 85RD 3.02 ook IP, vraag me niet waarom Menzerna is lastig te doorgronden.

Deze komt bijna overeen met de Wolfgang Swirremover 3.0. De Finishing Glaze is de Nano Polish van Menzerna MET de originele GLAZE van de originele Finishing Glaze toegevoegd. Nano en Finishing Glaze zijn dus niet gelijk, de FG bevat ook een echt een toegevoegde glaze. Denk dat de 'cut' dan ook iets minder is dan de Nano. Dat zijn dan ook de enige producten volgens mij van Wolfgang die door Menzerna gemaakt worden.
 
Xizer zei:
Ik had via de webshop de Intensive Polish besteld. Vandaag in mijn pakketje vind ik een fles Power finish. Is dit hetzelfde product?? Op de website van CC staat namelijk dat de Intensive Polish een slijpgraad van 3/3 heeft, op de fles Power finish die ik heb gekregen staat een balkje dat de slijpgraad aangeeft en deze staat ongeveer op 25%! :s

Ze hebben stickers verkeerd geplakt. Als de inhoud wit is, heb je het juiste ontvangen :)
 
Zag net dat de meeste menzerna producten uit de shop waren verdwenen, alleen de intensive polish staat er nog in :| ?

puur om backorder te voorkomen of gaan de producten niet meer terugkomen?
 
2 berichten omhoog staat het antwoord.

Arjan schreef:
Is er overigens iets bekend wanneer er weer Menzerna is voorraad is?


@Tim Dat duurt maar en het duurt maar, we hopen nu komende week
 
Dat had wel gelezen, maar volgens mij worden bij backcorder producten niet uit de shop verwijderd, vandaar dat ik het me in ene afvroeg.