• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mercedes E-Klasse 320 (W211) Hellblau,weekendklus door BPJ en BP **afgeleverd**

gave detail zeg! en wat een resultaat weer, erg netjes!
Ook bijzonder gezellig dat iedereen daar komt buurten en helpen :D Hadden we dat hier maar... leuk man!
 
De Mercedes wordt vanavond pas afgeleverd bij de eigenaar.
Dit gaf mij de kans om vanmorgen lekker "op sjiek" naar mijn werk te gaan. Vóór het instappen nog even verlekkerd staan te kijken naar de heerlijke beading van de DJ Rainforest Rub. Jammer genoeg geen fotootje kunnen schieten.
 
De Mercedes is deze week weer afgeleverd bij de eigenaar.
Deze was (ondanks dat John natuurlijk een hele coole dude is) toch wel zeer verbaasd over het resultaat.
Eerst werd de buitenkant geïnspecteerd en die was al meer dan voldoende opgeknapt.
Maar de meeste winst was behaald op het interieur en daar was de grootste verbetering gehaald.
"ik wist niet dat de originele kleur van het leer er zo mooi strak en gevoed uit kon zien"was de reactie.

Omdat ik al eerder een Mercedes voor deze eigenaar heb gedaan ( voor de liefhebber van dat verslag: klik hier) had hij een goed referentiekader van wat er te verwachten was. Hij maakte me dan ook een compliment waarmee we zeer tevreden kunnen zijn: "Johan en Kenneth, jullie hebben jezelf weer overtroffen"

Dáár doe je het toch voor?