• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Metropolitan Stofzuigers en Blowers

Alleen door een foto? das knap:grinning:

@Lexusfreak waarom ben je over gestapt op de 4PK ipv de 1,3PK? Was deze niet krachtig genoeg?

Edit: Net even in de Webshop gekeken en het viel me op dat Metropolitan niet tussen de "merken" staat. Tim, Bert??
 
Dat viel mij gister toevallig ook op, als je kijkt onder het kopje: Apparaten en dan stofzuigers / blowers staan ze wel....

Wat is nu het eigenlijke verschil tussen de Metropolitan Air Force Blaster 4HP en Metropolitan Vac 'n Blo Stofzuiger/Blower

Ik denk dat het verschil is dat je met de Blaster alleen kunt blazen en met de Vac 'n Blo ook nog kunt stofzuigen, am I correct ?
 
alteaniels zei:
@Lexusfreak waarom ben je over gestapt op de 4PK ipv de 1,3PK? Was deze niet krachtig genoeg?

Voor de kieren en velgen wel, maar omdat m'n lak gevoelig is voor microswirls (je weet wel van die irritante kleine krasjes die ontstaan door je droogdoek) wil ik de auto in de toekomst drogen met de blower, en hier kwam de 1.3 pk net te kort
 
Dit topic is alweer van een tijdje terug, maar kan iemand mij vertellen hoe de kwaliteit is van dit merk? Qua gebreken, zoals een kapotte slang of opzet stukken of storingen.
 
Ik heb een Vac 'N Blo en gebruik hem voor het drogen en stofzuigen van auto's. Ik doe een auto of 4 a 5 per week en morgen precies een jaar gelden aangeschaft. Nog nooit heeft het apparaat gefaald. Mijn beste detail aankoop tot nu toe. Hiervoor een Sidekick gehad en ook nooit problemen mee gehad.

In November is het rol karrentje kosteloos vervangen door Metropolitan. Dit omdat er een lasnaad was gebroken.
 
Zuigen en blazen.. Ik ben dan altijd bang dat wanneer je hem gebruikt voor het zuigen, dat het stof of vuil op je lak word geblazen.

Zal wel tussen man oren zitten :)
 
Gebeurt niet hoor. Er zit om de stofzak nog een extra uitwasbare zak. En vervolgens nog een foam filter. Dan komt pas de motor waar het dan langs zou moeten gaan.

4c22652c60a7415e8df7bbea408f7578.jpg
 
Is dezelfde slang inderdaad. Snap waar je heen wilt, maar nee. Nog nooit gezien, gevoelt of gehoord dat er de zand, stof o.i.d weer terug mee uitkwam. Was hier in het begin vrij sceptisch over namelijk. Maar denk door de flinke zuig kracht dat de slang zo schoon blijft.
 
Ik wil sowieso vd zomer een droger aanschaffen voor de auto... Ben er nog niet welke om deze reden.
 
Ik heb sinds een half jaar een Vac 'n blo, één van de metalen clips op het deksel van de machine is na tweede gebruik afgebroken, maar die is direct kosteloos vervangen. Verder briljant apparaat.

Ik gebruik de dubbele slang voor het zuigen en merk wel dat op de naden van de koppeling wat vuil achterblijft als ik ze losmaak. Maar dat is makkelijk af te nemen voor het blazen en de slang zelf blijft prima schoon.
 
  • Leuk
Reactions: Vlerk
Ben gewoon benieuwd naar de kwaliteit. Is toch nog wel een prijzig apparaat. En wil met dat ding toch wel zeker 4 a 5 jaar verder kunnen.