• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Migliore Wax, iets voor in onze shop?

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.695
200
Berkel en Rodenrijs

We zijn door de eigenaar van Migliore Wax benaderd om importeur te worden van dit nieuwe Amerikaans merk (met een Italiaans vleugje), maar we zijn er zelf nog niet zo uit. Hoewel we ons vereerd voelen dat wij gevraagd worden om een merk te importeren en te distribueren, weten we nog niet of de markt wel klaar is voor nog een merk.

Dus onze vraag aan jullie is, zouden jullie interesse hebben in de producten van Migliore Wax?

Voor meer informatie, zie de website:

http://www.migliorewax.com/
 
Laatst bewerkt:
Laat maar komen, zoals ik reeds tegen Dennis heb gezegd, ik ben zeer benieuwd naar het hele gamma.
 
Dat is waar, de prijzen kan je vinden op de website van Migliore, even afhankelijk van het transport en de dollarkoers moet je een omrekenfactor van 1,15 als indicatie aanhouden.
 
ben erg benieuwd.
de competizione is toch boven budget, maar een frutta blend, of original zou weleens erg aan kunnen slaan!

ben vooral benieuwd naar de bella lustre banden spray
 
Hmmm, okay, zit een beetje in buurt van Wolfgang gemiddeld gezien, ze hebben duur en goedkoop. Ziet er op zich wel interessant uit! En het heeft wel wat!
 
Ik heb er al wat van staan thuis, ik ben echt heel enthousiast over deze producten. Deze week gaat er weer een bestelling uit naar het buitenland en ook daar zullen weer wat Migliore producten bij zitten.
Het zijn producten die niet altijd even gemakkelijk verwerken (de waxen) maar wel een mooi resultaat geven.
Ook heeft het merk een uitstraling die sober en stijlvol is.
De tire shine vind ik heerlijk werken, heel zuinig en een satijnen glans. Niet zo'n overdreven plek boel natte glans.
De andere producten ga ik er binnenkort van uitproberen.
Als het hier in de shop komt maak je weer één klant wat extra gelukkig, ik zeg dus: "wanneer worden ze in de shop ingeboekt?"
 
Waar eindigt het om den duur?:weetniet

Maar aan de andere kant je hebt straks een zee van ruimte dus waarom niet ]d~^
 
Eerlijk gezegd, geen idee.
Prijs is niet altijd een belemmering, dus daarom zou je het niet hoeven laten.
Als het "andere bedrijf" ook andere klanten aantrekt, zou het een mooie aanvulling kunnen zijn van het hogere segment.

Voor mijzelf; eerst maar eens gebruiken wat ik nu heb.
Al een beetje geprobeerd met de Monello en DoDo, mooi spul.
Meer en duurder krijg ik niet langs de directie :roll

Hans
 
Het aantal waxen wordt wel een beetje onoverzichtelijk door het grote aantal, dus ik zou een abc'tje over het assortiment waxen doen. Er zal ongetwijfeld vraag naar zijn, ik hou het bij het bestaande assortiment, wat meer dan ruim genoeg is. Een ding snap ik niet: de Primo is naar eigen zeggen 'the best of the best.' Waarom zou je dan 2,5 keer zoveel neer tellen voor de Competizione?
 
Het ziet er wel mooi en sjiek uit, maar ik heb persoonlijk nu andere dingen op mijn verlanglijstje staan.

Maar omdat dit verlanglijstje wordt omgezet in winkelwagen en deze weer wordt omgezet naar betaling zal er vast wel weer ruimte komen in het winkelwagentje :D .

Dus ik zeg ja :ja
 
DKBM zei:
Het aantal waxen wordt wel een beetje onoverzichtelijk door het grote aantal, dus ik zou een abc'tje over het assortiment waxen doen. Er zal ongetwijfeld vraag naar zijn, ik hou het bij het bestaande assortiment, wat meer dan ruim genoeg is. Een ding snap ik niet: de Primo is naar eigen zeggen 'the best of the best.' Waarom zou je dan 2,5 keer zoveel neer tellen voor de Competizione?
Hiermee bedoelen ze eigenlijk de beste onder de concours waxen.

Tevens zie ik niet een nadeel in een groot aanbod waxen. Als beginner is de keuze misschien wat moeilijker maar daarvoor is het forum er toch? Tevens staan ze er bij carclean voor bekend goede uitleg te geven dus dan kunnen ze je ook helpen bij je wax keuzen. Anders zouden ze bijvoorbeeld ook beter geen dodo aanbieden want daar is de keuze ook niet altijd even gemakkelijk.

Ik denk maar altijd verandering van spijs doet eten, dus van tijd tot tijd eens iets nieuws in het assortiment is niet slecht.
 
Toevallig kwam ik het nog niet zo lang geleden tegen tijden het internet surfen,en het leek wel beetje intressant.alleen beetje klein gamma kwa keuze aan producten(vind ik)

Maar verder wel het proberen waard denk ik zo :)^ Dus ja:D
 
Moeilijk moeilijk. Ik heb het idee dat het meer voor oldtimers bedoeld is. Heb meer intereese is bijvoorbeeld Gloss It (jaja Bart ;))
Ik ben een beetje bang voor een Autobalm incident. Iedereen was er zo wild over totdat we het hadden...
 
Dibbuz zei:
Ik ben een beetje bang voor een Autobalm incident. Iedereen was er zo wild over totdat we het hadden...


Misschien moeten we eerst voorzichtig informeren hoe het ruikt?