• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

mijn auto, ford focus mk1 fase2(opgelet VEEL foto's)

Acc_Focus

Detailing rookie
21 jun 2010
489
0
Gisteren met het slechte weer maar eens een toertje gedaan met de auto,
even gestopt in de antwerpse haven aan de dokken,
ideale plaats om een paar foto's te schieten.
wel maar met men gsm maar ik denk dat de meeste versteld zullen staan van de kwaliteit :) (kick-ass no iphone :p )
en toen ik ze daarjuist aan het bekijken was dacht ik dat ze mischien wel ideaal zouden zijn om ze hier te plaatsen en mijn project auto eens te laten zien.
het is een ford focus mk1 fase 2.... uit 2002 dus :party:
1.8tdci waar verdomd veel power achter zit. 115pk en 280nm :-b gaat zoals een speer in een relatief lichte auto.
maar genoeg woorden hier soms pics(rest staan op photobucket :
)
ow en als er mensen zijn die advies hebben om te leren deftige foto's trekken.
hou je niet in. sta op het punt een deftige systeem-camera te kopen(spiegelreflex is te groot en onhandig :slotje ) dus alle advies is welkom rofl

**disclaimer** dit is geen NA DETAILING showw off dus geen comentaar plz op de afwerking van men wagen ]d~^

DSC00435.jpg


DSC00439.jpg


DSC00441.jpg


DSC00442.jpg


DSC00456.jpg


DSC00436-1.jpg


DSC00437-1.jpg


DSC00441-1.jpg


DSC00442-1.jpg


DSC00443-1.jpg


DSC00446-1.jpg


DSC00451-1.jpg


DSC00454-1.jpg


DSC00456-1.jpg


DSC00457-1.jpg


DSC00458-1.jpg


DSC00459.jpg


DSC00461.jpg


DSC00464.jpg


DSC00470.jpg


DSC00471.jpg


DSC00472.jpg


DSC00473.jpg


DSC00474.jpg


DSC00475.jpg


DSC00478.jpg


DSC00481.jpg


DSC00482.jpg


DSC00484.jpg


DSC00490.jpg


DSC00495.jpg


DSC00496.jpg


DSC00498.jpg


DSC00499.jpg


DSC00500.jpg


DSC00501.jpg


DSC00503.jpg
 
dank je o:)
en ja inderdaad een prachtige locatie, vind het nog steeds een van de leukste fotoplekken die er zijn, vervallen+industrie bij elkaar is altijd mooi. en het droevige weer geeft in mijn ogen een extra dimensie aan de pics, het droevige druipt ervan af
 
Yep, ook die foto's met herfstblad en een plas water :cool:

Misschien moet je ook eens proberen dat soort foto's zwart/wit te maken (fotoshop ofzo) en dan alleen die bladeren in kleur.
Geen idee hoor maar volgens kun je heel veel met de locatie en photoshop ;)
 
Mooie foto's, nette wagen, een bezoekje aan de velgen doktor zou wel geen kwaad kunnen ;) (pak het niet negatief op)
 
Leuke foto's op een prachtige locatie. Misschien een idee om vooraan een grote nummerplaat te hangen, dat ziet er wat beter uit.
 
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Even wat geprobeert in paintshop (ik ben daar absoluut geen held in)
 
weeral dank je o:)
en het bezoek aan de spuiterij was een tijdje geleden gepland(velgendokters hebben we in belgie niet denk ik :weetniet )
kwam op 75€/velg voor totaal hestellen + poederlakken.
maar door een onverwachtse kost uitgesteld :auw
en als je dan toch zo op de details let waarom zeg je dan niets van het koetswerk? alle deukjes die daarin zitten en waar ik me GEK aan erger.... op de foto met het bordje "verboden de terreinen te betreden" zie je voor men achterwiel een paar bizarre putjes.(en zo zijn er nog wel een paar plaatsen die echt ergerlijk zijn :p )
heb de auto 6 maanden en alle schade was er al aan :|
stilaan gaat hij bijgewerkt worden maar alles op zen tijd ,^^
en een grote nummerplaat? ik wil echt wel totaal GEEN nummerplaat dus zeker niet groter...maar zal het eens in een photoshop gooien en zien wat het zegt :cool:

**Reny die is mooi , moet dringend terug een deftige versie van photoshop...euhm...kopen :-" kan ik ook weer wat prutsen
 
Ik heb paintshop pro 9 gekregen :-"
Werkt prima voor een dummy zoals ik met dat soort programma's ;)
 
Zonder nummerplaat is altijd mooier, een cleane focus is echt prachtig. Echter nu heb je nog zo'n grote uitsparing met een kleine plaat en dat vind ik persoonlijk echt niet mooi. Maar ach, dat is smaak. Heb je verder nog plannen met je focus of enkel opknappen wat er nu mis aan is? Misschien eens op focustuningclub.be kijken voor wat tips of ideeën.




Hier enkele foto's van prachtige focusjes met gecleande nummerplaat uitsparing:
mijnfocus2ba1.jpg


mijnfocus4dt9.jpg



Of nog:

Fordfocus10.jpg


Fordfocus4.jpg


Fordfocus6.jpg
 
de hierboven geplaatste fuccussen(of fofo's :p ) zijn idd zeer proper helaas is dit niet de bedoeling met mijn fofo.
ik wil hem zo origineel mogelijk houden.
toch bedankt voor de idee'en

ah en ik ben lid op fofo club belgie en nederland dus advies/tips/hints genoeg :party:
 
Acc_Focus ,
Ik vind dit een zeer mooie Focus:cool:
De eenvoud die hij uitstraalt is 100% mijn smaak.
Je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt naar de lokatie...
Werk immers ook in de Antwerpse haven.
Kan er een tip af?
Kunnen de Detailers uit onze streek dit misschien als een vaste show off plek gebruiken...
 
Acc_focus moet dringend zijn caravan (sleurhut voorde meeste lezers hier :D ) onder handen nemen.
Dat jij daar nog mee durft buiten komen, FOEI ! :D
 
Mooie locatie :ja Alleen een beetje op letten dat je horizon niet schuin staat en je auto er helemaal op staat , tenzij voor details ;)
Nog een tip: wacht tot het stopt met regenen, dan heb je een mooie, gladde weerspiegeling van je auto in de waterplassen :)

@clioke: volgens mij heeft hij daar zijn caravan gedumpt en nog snel wat foto's gemaakt van zijn auto :D
 
Inderdaad , mooie plek om fotookes te maken !
We kunnen daar mss is een meeting houden onder belgskes, om wat kiekjes te schieten ?
Maar weet het op tijd te zeggen, dan kan ik m'n sleurhut eerst wat opknappen...:grinning:
 
Minieken zei:
Inderdaad , mooie plek om fotookes te maken !
We kunnen daar mss is een meeting houden onder belgskes, om wat kiekjes te schieten ?
Maar weet het op tijd te zeggen, dan kan ik m'n sleurhut eerst wat opknappen...:grinning:
Zo een meeting is misschien geen slecht idee...
Eventueel volgend jaar in de lente eens iets regelen onder de "Antwerpse"leden.
Een soort van "meet and greet" om eens lekker te keuvelen over onze prettig gestoorde hobby.....
Misschien dat Acc_Focus ons wil verklappen waar hij die foto's heeft genomen:-"
 
En nu komen de tips binnen se, een rechte horizon? Nooit op gelet, weer een extra detail om op te letten, en dat mijn auto niet volledig op de fotos staat is soms zo bedoeld om hem niet altijd het hoofdonderwerp te maken, maar op sommige fotos is het inderdaad een echt foutje ;)
En waar het is? Hmm voor de kenners hier, het ruikt er heel hard naar benzine, en in een van de straatnamen komt ook benzine voor maar dan op zijn antwerps uitgesproken ;) en voor een meeting ben ik altijd te vinden, ik Zal er eens een topic over openen om te kijken wie er komt. En hopelijk heb ik daartegen mijn nieuwe camera, want zoals nu met mijn gsm(wel een goede gsm ;) ) komt echt niet cool over...hahaha
 
En nu komen de tips binnen se, een rechte horizon? Nooit op gelet, weer een extra detail om op te letten, en dat mijn auto niet volledig op de fotos staat is soms zo bedoeld om hem niet altijd het hoofdonderwerp te maken, maar op sommige fotos is het inderdaad een echt foutje ;)
En waar het is? Hmm voor de kenners hier, het ruikt er heel hard naar benzine, en in een van de straatnamen komt ook benzine voor maar dan op zijn antwerps uitgesproken ;) en voor een meeting ben ik altijd te vinden, ik Zal er eens een topic over openen om te kijken wie er komt. En hopelijk heb ik daartegen mijn nieuwe camera, want zoals nu met mijn gsm(wel een goede gsm ;) ) komt echt niet cool over...hahaha