• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

mijn eerste bestelling

Peter1980

Detailing addict
24 mrt 2011
56
55
43
Hallo mede forumgebruikers,

ik denk mijn lijstje zover klaar te hebben.
Ik wil eigenlijk alles in stappen aanschaffen en zodoende denk ik dat ik met deze bestelling als vast vooruit kan.

Ik had inmiddels al Meguiars Gold Class High Tech Applicator Pad (Soft Foam) - 2 Pack gekregen bij een actie van een winkel bij ons in de buurt.
Dus die kan ik dan denk ik gebruiken voor de wax op te brengen.


Aantal Art Nr. Omschrijving Prijs Totaal
101622 Carclean.com - Spraymaster mengfles 946ml , incl. 'chemical resistant' sprayer € 7,98
101424 Mothers Wax - California Gold Clay Bar Paint Saving System (kit) € 27,99
101030 Poorboys World - Deluxe Mega Towel - Geel - 39x39cm € 5,99
101025 Poorboys World - Deluxe Mega Towel - Groen - 39x39cm € 5,99
101105 Poorboys World - Microfiber Applicator € 2,25
100715 Poorboys World - Natty's Paste Wax - 235ml € 19,99
101018 Poorboys World - Spray and Wipe - 946ml € 16,99
100719 Poorboys World - SSR1 Light Abrasive Swirl Remover - 473ml € 16,49
100713 Poorboys World - Super Slick & Suds Concentrated Wash - 946ml € 17,99
9 producten. Totaalbedrag: € 121,66


Graag zou ik van jullie willen weten wat jullie hier van vinden.

Gr. Peter
 
waarmee wil je de SSR1 gaan verwerken? PBW Microfiber Applicator?
Zoja dan kun je misschien de PBW Microfiber Applicator beter vervangen door een Monello White Polishing handpad :cool:
 
Het was inderdaad de bedoeling de ssr1 met de Pb applicator aan te brengen.
Ik wil dan inderdaad de Monello gaan proberen. ik neem aan dat je deze bedoelde? De Monello White Polishing Euro Foam Hand Applicator.

In ieder geval bedankt voor je (snelle) reactie en tip.
 
yep, die bedoel ik...
De White polishing heeft een beetje meer "power" dan de MF pad, zo kun je dus wat effectiever werken :)^
Verder ziet het lijstje er helemaal niet verkeerd uit trouwens :) (aangenomen dat je wel al een goede shampoo/washmitt/droogdoek hebt..?)
 
okee, dat is mooi.
De shampoo staat in het bestel lijstje en onder andere de washmitt en droogdoek wil ik met de tweede bestelling doen. Voor nu kan ik nog wel even vooruit met de mf washandschoen die ik al had.
 
Als je een nieuwe mitt wilt kan ik je de Meguiar washmitt aanbevelen.
Voor het drogen de Delirium droogdoek, echt een fantastisch ding.
 
Ja die staan al op mijn verlanglijstje. Dat komt binnenkort een keer.
Dan wil ik ook voor het interieur en de velgen de juiste benodigheden bestellen.

Ik heb nu net de eerste bestelling gedaan bij carclean. Ik ben benieuwd.
 
hallo peter,
ziet er wel goed uit jouw lijstje,ik zou toch gaan voor een lamswollen handschoen van mothers.:cool: (heb ik zelf)
ik heb ook de pb natty's en ben er best tevreden over.wel 2 laagjes aanbrengen voor nog beter resultaat,zeeeeeeeeeeer dun!)
ik heb ook in ,, stappen'' besteld ,maar dit was om de rekening een beetje te ,,spreiden'' en dan viel het hier thuis niet op dat ik zo veel nodig had,hihi.heb al 3 bestellingen geplaatst dus en het gaat er nu om spannen wat er eerst is :de nieuwe auto of de derde bestelling van cc.heb vandaag tijdens de pauze ff aan een collega een demonstratie gegeven van die klei ,polish,en dan de natty's.
(op 1 deel linksvooraan,hij moest de auto morgen toch wassen)(heb wel eerst dat stuk ff gewassen met shampoo en afgespoeld hoor)
geweldig resultaat,wordt weer een nieuwe klant of gaat via mij bestellen:rules
ik ga nog eens kijken naar al je nummers op cc. en laat misschien nog iets weten
groeten danny
 
grandscenicman zei:
hallo peter,
ziet er wel goed uit jouw lijstje,ik zou toch gaan voor een lamswollen handschoen van mothers.:cool: (heb ik zelf)
ik heb ook de pb natty's en ben er best tevreden over.wel 2 laagjes aanbrengen voor nog beter resultaat,zeeeeeeeeeeer dun!)
ik heb ook in ,, stappen'' besteld ,maar dit was om de rekening een beetje te ,,spreiden'' en dan viel het hier thuis niet op dat ik zo veel nodig had,hihi.heb al 3 bestellingen geplaatst dus en het gaat er nu om spannen wat er eerst is :de nieuwe auto of de derde bestelling van cc.heb vandaag tijdens de pauze ff aan een collega een demonstratie gegeven van die klei ,polish,en dan de natty's.
(op 1 deel linksvooraan,hij moest de auto morgen toch wassen)(heb wel eerst dat stuk ff gewassen met shampoo en afgespoeld hoor)
geweldig resultaat,wordt weer een nieuwe klant of gaat via mij bestellen:rules
ik ga nog eens kijken naar al je nummers op cc. en laat misschien nog iets weten
groeten danny


Dank je, het lijstje heb ik eigenlijk samengesteld aan de hand van jullie ervaringen en tips.
Toen ik als huis tuin en keuken autowasser jullie forum ging bekijken ging er een wereld voor me open. In eerste instantie snapte ik er niets van maar door veel te lezen leer je al snel bij.

Ik ben gelukkig niet de enigste die in stappen besteld. Tja het is gewoon een berg geld wat je kwijt bent voor alles. Het is het wel dubbel en dwars waard, dat wel.

Wat voor auto heb je gekocht?

Gr. Peter