• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mijn produkten :)

Dominique

Detailing rookie
16 mei 2015
23
2
47
voor je het weet heb je n waslijst aan produkten en kun je links en rechts altijd wat uitproberen;)
conv_2066.jpg
 
Mooie kast vol!

Is dat een Numatic George? Ik ben op zoek naar een dergelijk apparaat(stofzuiger/extractor) zodat ik matten en vloerbedekking kan reinigen. De matten in auto's maak ik nu altijd schoon met de stofzuiger en af en toe een beetje APC om vlekken te verwijderen, maar ik heb het idee dat het beter en gemakkelijker kan. Gebruik jij hem ook daarvoor? En zo ja, bevalt 'ie?
 
De numatic is n prachttoestel! Nog maar van eind vorig jaar in mijn bezit en moest het al veel eerder aangekocht hebben. Tapijtjes eerst stofzuigen en dan insprayen met apc en even inborstelen en dan met de extractor met warm water erover en klaar! Je hebt geen idee wat die allemaal uit de zetels en tapijten haalt, eerste keer kon ik mijn ogen niet geloven...
Bijgevoegde foto van emmer... Auto was redelijk proper tot George zijn werk deed.
Had amper 20duizend kms
conv_2067.jpg
 
Wauw! Dat is precies de reden dat ik er één wil kopen. En je kan hem dus ook gebruiken voor de stoelen? Ik heb namelijk stoelen van deels stof, deels leer. Het leer kan ik gemakkelijk schoonmaken, maar de stoffen delen vind ik altijd lastig omdat ik niet wil dat er water in trekt.
 
@jansen: ja kan je perfect op de stoelen gebruiken hoor. Er zit n vacuüm zuigmond op die er "bijna" al het vocht eruit zuigt.
eerste dag zijn de stoelen wel nog wat nat maar de dag erop is dat mooi droog. ;)