• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mijn vrouw begrijpt me niet....

shaguar

Detailing rookie
7 mrt 2010
265
0
Ze vindt me een beetje kinderachtig, MAAR dat interesseert me helemaal niets. :klap

Vandaag een Stanley Mobile Work Center gekocht en een Curver plastic bak. De recent bij elkaar gesprokkelde spulletje erin en ik ben weer zo blij als een kind.

Foto-ZNHSWBRR-D.jpg


Foto-QDGR8HGM-D.jpg


Foto-ZJU4VIML-D.jpg


Foto-L3NLILBZ-D.jpg


Foto-CRQUWFKZ-D.jpg


Foto-KGDXXF34-D.jpg


Foto-K6WS6S4S-D.jpg


Foto-I6C7ZTFA-D.jpg


Foto-IJQQQHLZ-D.jpg


Met hartelijke groet,
Kees.
 
Jaja die is goed Danielle rofl !

Maar die Stanley opbergbox ziet er 100% puik uit.
Niets is zo fijn om georganiseerd en ordelijk ingedeeld te werken.
My cup of tea!
 
Cool! Hele nette oplossing! Heb je 'm gewoon bij de bouwmarkt oid vandaan? Dan kan ik je namelijk schaamteloos na-apen (hetzij met iets minder inhoud) :-"
 
17thEngineer zei:
Cool! Hele nette oplossing! Heb je 'm gewoon bij de bouwmarkt oid vandaan? Dan kan ik je namelijk schaamteloos na-apen (hetzij met iets minder inhoud) :-"

Heb 'm bij het Staples Office Centre gekocht (aanbieding vanwege het 20-jarig jubileum voor 29,95 euro excl. BTW).

Hartelijke groet,
Kees.
 
Ziet er mooi uit.
Ik ben ook al een tijdje aan het kijken voor zo iets maar vond die wat ik vond te duur, voor die €30 laat ik hem niet staan.
Bedankt voor de tip :)^ .
 
Lekker belangrijk of je je vrouw begrijpt, zolang je het zelf maar snapt. Heeft je vrouw ooit gevraagd of jij begrijpt waarom zo 'al die tassen en schoenen heeft'? ;) Mooie opbergboxen! Ik vermoed dat je snel ruimte tekort gaat komen :)
 
Wat denk je dat ze gaat zeggen als je straks 5 kratten vol hebt?!:grinning:

Goed bezig zo, keurig opgeborgen en zo makkelijk te vervoeren.:)^
 
Bij Staples kan ik hem niet vinden op de site, heb wel een andere gevonden voor de liefhebbers.

38,70 incl. verzenden, lijkt me niet te duur!

http://www.handig.nl/product/%252F%252Fhandig%252Fnl_NL%252Fcategories%253C%257Bhandig_klusgereedschap%257D%252Fcategories%253C%257Bhandig_klusgereedschap_5c41%257D%252F20.0%253Cnettoprijs%253C40.0/secondid,04_3253561939686/Mobile-Work-Center-2_in_1.html
 
Bij Staples kan ik hem niet vinden op de site, heb wel een andere gevonden voor de liefhebbers.

38,70 incl. verzenden, lijkt me niet te duur!

http://www.handig.nl/product/%252F%252Fhandig%252Fnl_NL%252Fcategories%253C%257Bhandig_klusgereedschap%257D%252Fcategories%253C%257Bhandig_klusgereedschap_5c41%257D%252F20.0%253Cnettoprijs%253C40.0/secondid,04_3253561939686/Mobile-Work-Center-2_in_1.html