• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Misschien een idee voor in de Carclean webshop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sanderdevliegere

Detailing rookie
2 jul 2009
121
0
Beste mensen,

Iets waar ik al een tijdje naar op zoek ben is een "velgenborstel" als deze:

18.jpg


wheel-woolies-1.jpg


Kan ze op andere webshops wél vinden, maar tegen een belachelijke prijs van 44 dollar (lijkt me wat overdreven).

Ik vroeg me af of de mensen van Carclean hier een evt. alternatief voor hebben?

:)^
 
Wheel woolies, ik gebruik ze al geruime tijd met grote vreugde. Ik vind het goede borstels voor de prijs, oke je betaald 44 dollar maar je krijgt drie verschillende maten borstels. Koop eens drie ez-brushes...
 
Zien er wel interessant uit! Vooral handig voor velgen waar weinig ruimte zit tussen remschijf en velg zoals mijn 80. Volgens mij kun je hier ook wat meer kracht mee zetten dan met de EZ borstel?
 
rodders zei:
Wheel woolies, ik gebruik ze al geruime tijd met grote vreugde. Ik vind het goede borstels voor de prijs, oke je betaald 44 dollar maar je krijgt drie verschillende maten borstels. Koop eens drie ez-brushes...

Heb je gelijk in, maar vind alleen even de prijs een beetje jammer. Verder zien het er erg degelijke tooltjes uit de Wheel Woolies. Maar waarom zouden ze niet hier te verkrijgen zijn, zelfs op de engelse webshop kan ik ze niet vinden.

Ook voor mijn detroit GTI velgen met 322mm remschijven erachter zou het een uitkomst zijn ;).
 
Die Wheel woolies ben ik op het WWW ook al eens tegengekomen. maar de prijs weerhoudt me van aanschaf. Alhoewel ik soms ook gek wordt van dat gespetter van de EZ brush. Zelf na inweken in heet water is de borstel nog niet spettervrij]-0

Mocht Carclean een groupbuy overwegen sta ik zeker op de lijst :ja
 
Ik heb ze zelf ook, het leek met beter als de EZ Brush. Het is de prijs helemaal waard al zeg ik het zelf. Je krijgt de hele velg met gemak schoon en elk kiertje ook omdat er 3 borstels zijn.
Geen gespetter, je kan ze ook voor andere dingen gebruiken motorruimte, ruimtes waar washmitt/kwast niet bij kan.
 
Tot nu toe (ondanks het korte topic) toch al een hoop positieve reacties merk ik wel. Zou toch mooi zjin als de Carclean crew dit topic even opmerkt en er evt. mee aan de slag zou willen gaan. :-"
 
Misschien dit eens posten in het daarvoor bestemde topic ?
https://forum.Carclean.com/cc_postst4706/Welke-producten-zou-je-graag-in-het-Carcleannl-assortiment-willen-zien.aspx
 
Status
Niet open voor verdere reacties.