• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mobiele reiniger

Figaro75

Detailing addict
11 nov 2009
37
52
Kreeg van de week een folder van een fietsbedrijf binnen en zag daar wel een grappig apparaat in staan.
Ik vroeg me af of er mensen zijn die hier wel iets in zien of dat je beter de eerste de beste wasbox kan opzoeken.

Idee is natuurlijk dat je tijdens een meeting vooraf nog wat kan wassen cq afspoelen.
Als dit als commercieel wordt beschouwd kan het topic natuurlijk gewoon gesloten worden en mijn excuses dan alvast ervoor.
Want dat is niet de bedoeling.

Ik ben tot nu toe op het forum zoiets nog niet echt tegen gekomen. Kon met de zoekfunctie in ieder geval niets vinden. Ben vorig jaar wel naar een meeting geweest waar bij de heenreis toch wat sporen had achtergelaten op mijn gewassen leeuwtje. Toen heb ik gewoon spray and wipe gebruikt maar zoiets lijkt me misschien ook wel iets.
Al kan je heel wat spray and wipe kopen voor 1 zo'n ding.

Dus is dit zonde van je (mijn) geld of is het iets om te overwegen??
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, dat kan wel iets zijn denk ik. Ben daar ook wel geintreseerd in.

Hier nog een link met de prijzen:
[mod]Commerciele links zijn niet toegestaan, prijzen zijn van 199 tot 269.[/mod]
 
Is wel een interessant apparaat.
Net ff gegoogled en denk dat ik binnenkort maar eens zo'n mobiele wasbox ga aanschaffen.

Zijn trouwens extra accu's en watertanks voor leverbaar, ook wel interessant.

Leuke tip! Thanx TS!!!



Greetz Rob aka Vadebo
 
Als je de hond er ook mee kan doen moet je niet veel druk verwachten :roll
Best leuk, maar met een grote druksprayer van Gloria kom je er ook voor een stuk minder € €

Hans
 
Dit toestel levert max zo'n 7 bar en je kan dus 4x 14 ltr op 1 accu verspuiten.
Daarnaast is er de mogelijkheid om een 2e accu erin mee te nemen en kan hij op de 12V van je auto worden aangesloten.

Er zit ook een filter in zodat je eventueel gewoon water uit het open water kan halen. Maar of dat nou zo goed is voor je gepoetste auto.

Zo'n drukspuit heb ik ook al eens bekeken maar verder dan de Round-up ben ik eigenlijk nooit mee gekomen. Heb ook het idee dat die meer vernevelt dan een mooie straal kan geven.

Las op een fiets topic wel een beetje dezelfde reactie's als hier, grappig.

Zou natuurlijk helemaal een stunt zijn als je er ook mee zou kunnen foamen....:D
Maar daar zal de druk wel te laag voor zijn.

Zag net op de auto weer wat bewijs dat er vogeltjes in Lelystad zijn.
Toen dacht ik wel eventjes dat zo'n ding in de kofferbak dan wel eventjes handig zou kunnen wezen.......]-0
 
@ figaro75

Een "super soaker" waterpistool is ruim voldoende om vogelpoep weg te blazen. Daar heb je geen $$$ dure accu sprayer voor nodig. Ik heb een fluorgeel met groene waterpistool van 7 euro in de achterbak. :)^
 
GMToyota zei:
Een "super soaker" waterpistool is ruim voldoende om vogelpoep weg te blazen.

Dat wil ik geloven:)^
Maar ik kan me voorstellen dat ik die nomad ook voor andere dingen nog wel kan gebruiken waar de super soaker toch wel snel door zijn water heen is..... Maar zoals gezegd ben ik benieuwd wat jullie als detaillers er van vinden.

En zo'n idee van een super soaker lijkt me eigenlijk ook wel wat....:roll
 
Klopt, zo'n nomad lijkt mij inderdaad ook wat multifunctioneler. Hier een filmpje ervan:


De straal ziet er toch wel ok uit.
Dit of een waterpistool om vogelpoep weg te spuiten is in ieder geval weer wat veiliger dan een doekje+detailer spray.
 
7 bar haal ik al met de fietspomp :-"
Met een beetje superSoaker ga je daar overheen

Het lijkt veel, maar het is niet meer dan een pisstraaltje

Hans