• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Ibrido Wax

De potten zijn ook nog iets vertraagd, deze week zijn ze waarschijnlijk klaar. Kistjes ook vertraagd. Al met al hopen we hier en daar de vertraging weer wat in te kunnen lopen.

Ibridoproductie4.jpg

Ibridoproductie5.jpg

Ibridoproductie6.jpg

Ibridoproductie7.jpg

Ibridoproductie8.jpg
 
He Tim, zou je in de eerste posting van dit draadje alle info kunnen doen?
Het is een draadje van 22 bladzijdes geworden, met hele mooie info, maar wel erg verspreid.
 
Schoon schoon werk:)^ . Dat gaat helemaal goed komen.:party:
Ik heb mijn potje al gezien , 't zwaaide naar me:D
 
SpeeDJ zei:
Even een update:
001 063
002 066
005 069
007 070
010 087
013 088
015 099
022 100
025 111
027 123
046 126
050 139
059 151
200
229
250

Dus Marcie Marc, het is nummer 038 geworden voor jou, zoals gewenst!

He das goed nieuws! :)^

Thanx!
 
Het zou denk ik bijzonder mooi zijn om van het hele productieproces een filmpje te maken met van iedere fase uit de productie een piepklein stukje film. Heb ik nog nooit ergens gezien en lijkt me werkelijk uniek!
Kan daarna ook bij het product zelf op de website geplaatst worden.
 
Nummer 001 is voor de winnares "Averechts", Rodders wordt dan nummer 111, en nummer 003 is ook zojuist gereserveerd. Ik zal volgende week het lijstje weer even updaten.
 
Aficior zei:
Het zou denk ik bijzonder mooi zijn om van het hele productieproces een filmpje te maken met van iedere fase uit de productie een piepklein stukje film. Heb ik nog nooit ergens gezien en lijkt me werkelijk uniek!
Kan daarna ook bij het product zelf op de website geplaatst worden.

Dat wilde wij ook doen, maar door de drukte hier (en de reisafstand) was dit helaas niet mogelijk. De fabrikant is daarom zo vriendelijk geweest om foto's te maken.
 
Zie 'm nu al thuis staan...:party:

Ben benieuwd naar de release, dan zal de Astra meteen een full-detail gaan krijgen.
Kan haast niet meer wachten :-&


Greetz Rob aka Vadebo