• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Raffini Finale op een witte polising pad, kan dat?

Skip

Detailing addict
3 nov 2008
69
52
Even een korte vraag...
Ik wil deze week mijn auto nog even opfrissen voor we op vakantie gaan...
Kan ik dat doen met finale op wit, pb Blackhole en daarna een wax?

Al vast bedankt voor de antwoorden.

Skip.
 
kort geleden nog gekleid, zal alleen de nodige punten, achter de wielen etc kleien.
 
Finale op wit is wat MIJ betreft een no-go om te finishen.... groen (light) of zwart om te finishen. Een witte pad heet niet voor niets een polishing pad en de groene een light polishing/finishing pad end e zwarte een finishing pad.
 
Dito, even \kleien waar nodig ,en dan Finale op zwart, BH en Natty's voor de aftop, zo heb ik de mijne ook zomer-vakantie-klaar gemaakt ;)
 
Je hebt lakken waar het redelijk mee kan, maar het is niet gebruikelijk. Of jij er dan niet tevreden mee kan zijn? Dat hoeft niet perse. Ik ken mensen die finishen met een oranje light cutting pad en vinden dat een uitstekende pad om mee te finishen. ;)

Ik zelf zou je light green of zwart aan willen raden. :ja