• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello series, vult Finale ook op?

dominod

Detailing rookie
18 sep 2010
19
0
Gisteren danig verrast van het resultaat als ik de de I, M en F van monello met een dap. Laat staan wat dat zal geven met een rotary. Sowieso veel tijdswinst en nog beter resultaat.

F heeft een grijze kleur, is dit om de herkenbaarheid te vergroten als je aan het werk bent? Een verdeler van een concurrerend product zei me dat hij gehoord had dat F ook opvult. Heb zelf gisteren een bewerkte plaat afgenomen met APC en ik zag geen verschil. Dus voor mij is het antwoord neen. Correct?
 
Volgens mij idd geen filler, wel relatief veel olieen om het geheel smeerbaar te houden, inspecteren met Spruzzo, Final Inspection of IPA vind ik wel aan te raden...
 
Wat Eelco zegt, er zitten geen ingredienten met als DOEL deboel moeten masceren, maar de olien verhullen natuurlijk wel wat maar die heb je nodig anders is het niet zo makkelijk verwerkbaar.
 

Vergelijkbare onderwerpen