• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mothers Powercone

Nijssen

Detailing rookie
17 feb 2009
104
0
Gaat Carclean de Mothers Powercone in het assortiment opnemen?

101273.jpg


[MOD]Geen commerciele links aub[/MOD]
 
Ziet er goed uit, ben eigenlijk benieuwd of die wel smal genoeg is om tussen de spaken van mijn velgen te kunnen. Met de mothers powerball mini geraak ik er nog niet tussen, miss met de tip van deze wel.
 
Het antwoord is:JA, sterker nog hij is er al alleen nog niet ingevoerd (tijd, tijd, tijd) maar hij zal niet goedkoop zijn..
 
lap, dan weet ik het nog niet of ik hem ga aanschaffen. Misschien maar eerst eens zien of iemand anders een reviewtje er wil over schrijven
 
Het is echt een specifiek stuk gereedschap die niet met duizenden tegelijk gemaakt worden dus een hogekostprijs hebben.
 
Het zal voor mij echt van de prijs afhangen ook omdat ik een beetje twijfel of het echt wel handig werkt.
Als de prijs vergelijkbaar is met de powerball mini of de gewone, overweeg ik het misschien nog wel.
Iemand er al ervaring mee?
 
Oef dat is flink aan de prijs!
Zal t overweeg al ik een keer geld overhou want ik kan mijn velgrand best mooi krijgen met de Powerball mini maar waar de spaken op de rand aansluiten lukt dat niet.
 
Als ze eenmaal op voorraad zijn zou dan iemand van het carclean team eens kunnen meten hoe breed de tip van deze cone is.
 
Als er echt interesse zal ik vragen of ik er 1 mee mag nemen.
 
Nou meenemen hoeft nog niet hoor, moet gewoon weten hoe breed ze ongeveer zijn. Dan weet ik al veel:party: