• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Motorhelm bescherming

Hisense

Detailing chief
14 jun 2014
222
75
Zojuist heb ik een nieuwe motorhelm aangeschaft. Voorheen had ik altijd een glanzende helm en deed ik die in de collinite zetten .Zo haalde de vliegen en ander vuil er gemakkelijk vanaf. Nu heb ik een helm met een matte finish en zit ik te verzinnen hoe ik deze helm het beste kan beschermen, zodat ik het vuil etc er zo afhaal. Maar de helm dus niet gaat glimmen.
00a2d1e53651df0d422a6576c48809f3.png


Hopelijk kunnen jullie me opweg helpen. Heb op de site van carclean de nanolex gezien voor matte wrapping etc hier heb ik geen ervaring mee.
 
Er is ook wax voor matte lak te koop bij CC...merk weet ik zo niet maar werkte toen goed!
 
Een van de fietsen hier heeft een matte lak
De coating gaf die lak geen echte glans, meer zoals bij een ei
Persoonlijk zou ik een coating proberen
 
@marcel1974, ik heb op de een of andere manier over dit product heen gekeken. Het filmpje van de S100 ziet er iig veel belovend uit. Denk dat ik die maar eens moet gaan proberen
 
Wow, ben ineens een jaar jonger geworden! Yeehaa! ;)

Ben benieuwd of het product bevalt, zou leuk zijn om te laten weten. (Kan ik m'n skihelm ermee doen :))