• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Motorhelm gekuist ...

Minieken

Detailing rookie
10 aug 2010
333
0
Rare jongens die beginnende detailers...
Ik heb deze namiddag m'n helm is gedaan, die was redelijk gekrast, door hem op het werk steeds in m'n kleerkastje te steken , dat nét te klein is.
voor...Tussen haakjes, die spinnekop die je ziet in de weerkaatsing is met luster .. of hoe noemen jullie dat in het verre noorden ?
DSC_3186.jpg

DSC_3187.jpg

Na,een beetje SSR 1 en 2 , white diamond, EXP , en tenslotte Colli 845...
DSC_3189.jpg

DSC_3190.jpg

DSC_3191.jpg

Had eerst kein foutje gemaakt, gepost zonder druppel fotookes... hier zijn ze dan .
DSC_3196.jpg

DSC_3195.jpg

DSC_3197.jpg

Was effe een snel projectje, maar weer eens voorzichtig starten met al die SSR en andere zaken, voor ik aan een hele auto durf beginnen.
Bedankt voor het lezen en kijken.
Groetjes mini.
 
Hmmmmmmmmm, morgen heb ik mijn laatste officiele toerrit met de club, ik denk dat ik mijn helm ook maar eens ga poetsen. Heb je dat met een dap gedaan of met het handje??

Bedoel je trouwens de luxaflex??
 
wel eerst SSR1 met de hand, ma die grote plekken kwamen niet echt goed, dan met witte pad op SSR 2, met DAp 500, de rest met de hand.
Is ne keer iets anders he? nen helm poetsen ?
Doe de jouwe ook maar is, succes verzekerd, mijne is 6 jaar oud, had dus echt wel véél gebruiksporen.
Groetjes.
 
:idee
Het vizier met Rain X (ofzoiets)
hmmmmmm ik vorzie alweer een bestelling bij Carclean :grinning:
 
Yep, die heb ik ;)

Maar met Rain X vliegen de druppels opzij, ik ga er eens over denken om dat op mijn vizier te zetten.
 
PFFF, nie te doen he, nu bekijk ik alles nog ne keer, zie ik dat de luchtinlaat aan m'n mond zo vuil op de foto staat, ben in de badkamer een oorstaafje gaan ontvoeren... Nu is hij proper, ze denken hier in huis dat ik dringend hulp nodig heb, of staffere pillen elke dag ...help !
 
Ik heb een keer de ramen thuis (beneden dan) gedaan met de glasscleaner en de afzuigkap met metalpolish, daarna geen problemen meer gehad :-"

(ik mag alleen niks meer zeggen over de beading op onze auto en daarna wijzen naar die van de buurman, die helemaal geen wax ofzo erop heeft zitten o:) )
 
Netjes gedaan en goede keuze om zo ervaring op te doen.
Kijk uit met het visier, eerst goed de handleiding bij de producten lezen.
Van Rain X weet ik het niet, maar ik meen dat provision niet bij konststof toegepast moet worden.

Hans
 
Op Pro Vision Rain Clear staat inderdaad dat je het niet op plexiglas mag gebruiken, maar op mijn helmvizier was het toch echt geen probleem. Voor de zekerheid kun je even een stukje proberen wat niet in het zicht zit.
 
RedCat zei:
Netjes gedaan en goede keuze om zo ervaring op te doen.
Kijk uit met het visier, eerst goed de handleiding bij de producten lezen.
Van Rain X weet ik het niet, maar ik meen dat provision niet bij konststof toegepast moet worden.

Hans

het vizier is gewoon behandeld met NXT van Megs....
 
Minieken zei:
Niet doorvertellen, maar ik heb m'n vizier ook met 845 gedaan, ben is benieuwd in de regen.

haha, die zal je vizier zelfs niet meer raken.....diegene die achter je rijdt wordt kletsnat :D
 
Heel goe gedaan:cool:
Nu heb je nog minder weerstand en ga je sneller of......zuiniger door het leven:roll
Goed bezig.....