• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Na gebruik van Poorboy's World APC naspoelen?

P968

Detailing addict
12 okt 2009
32
55
hier
Heb zojuist mijn fles apc ontvangen: Heb ik besteld heb nav de vele positieve berichten hier op het forum over apc.
Inmiddels het forum doorgespit en de zoekfunctie gebruikt (dus jongens, be gentle: ik heb mijn best gedaan).
Mooi sticky gevonden over de mengverhoudingen en hun toepassingsgebieden.
Wat ik echter niet kon vinden is of ik apc af moet spoelen als ik iets gereinig heb.
Ik wil het kunststof aan de auto reinigen met apc en dan PB trimrestorer aanbrengen.

Dank voor jullie hulp.:)^

Peter
 
Als je het doet tijdens/voor het wassen gewoon afspoelen na het een beetje te hebben ingewerkt met een kwast oid.
Anders gewoon reinigen door het op een microvezel te spuiten en te wrijven.
 
Je kunt de APC afspoelen, is geen enkel probleem. Nawrijven met een vochtige doek is ook voldoende overigens!
 
vochtig als zijnde watervochtig of .... ( misschien ietwat voor de hand liggende vraag, maar de meesters alhier hebben wel meer super bruikbare tips )