• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nauta nova

Kees-sw

Detailing guru
19 dec 2014
2.798
193
57
Bergentheim (Overijssel)
Blijkbaar (binnenkort) een nieuw merk in het assortiment bij CC: Nauta nova.
Nieuwsgierig als ik ben eens gekeken naar de produkten.
Kan de Polyester foamclean ook gebruikt worden op caravans? (het polyester-gedeelte, uiteraard...)

Wat mij nog meer opviel; in de omschrijving bij het produkt Boat Wash&shine staat " Goed naspoelen en droog zemen."
Wist niet dat jullie binnenkort weer de al-oude zeem te koop willen aanbieden, als zeer goed alternatief van de droogdoeken :confused::confused:.

Edit* Zie dat jullie de zeem van Autoglym, Turtlewax en Valma nog in de verkoop hebben.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Quantoxx
Moet kunnen lijkt me.

De teksten zijn van Nauta Nova zelf. Zemen hebben we nog steeds :)
En dan zijn er nog heel veel mensen die drogen met een droogdoek ook gewoon droog zemen noemen.

Het is een complete lijn voor vaartuigen, dat hadden we nog niet. Qua prijs ook zeer schappelijk en t.z.t. komen er kleine flesjes polijstmiddel en DAP pakketten met deze polijstmiddelen.
 
Net bevestiging gehad dat de 250ml flesjes polijstmiddel ook onze kant op komen.
 
Ik was vandaag bij m'n ouders, komt m'n vader van zijn werk thuis. Kijk Jeroen, ik heb allerlei poetspulletjes voor de nieuwe sloep. Gewoon 5 verschillende flesjes van Nauta Nova, kwam een vertegenwoordiger langs op z'n werk en had die dat gekregen :blush:

Lijkt me wel interessant spul voor de pleziervaart!