• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Niet kunnen aanmelden ??

Coen

Detailing rookie
27 sep 2009
71
0
Ik zit hier met een probleem, ik wil me graag aanmelden op Carclean.com om iets op mijn verlanglijst te zetten maar dat lukt niet. Ik ben al aangemeld,
maar als ik vervolgens mijn email en wachtwoord geef, en klik op inloggen dan ga ik door naar de volgende pagina maar ben niet ingelogd. Wat doe
ik verkeerd ??:weetniet :weetniet

Groeten Coen
 
Eens proberen in uw browser geschiedenis wissen en cookies verwijderen..dat loste bij mij dit probleem op.
 
Heb dat ook bij sommige site als ik mijn standaard browser gebruik; google chrome. Als ik de windows browser gebruik is het probleem opgelost. Weet niet welke jij gebruikt.
 
Ik zie dat het inloggen zelf wel lukt. Als je bent ingelogd en je drukt op F5, ben je dan opeens wel ingelogd?
 
He das leuk, :-b Ik heb problemen met mijn eigen computer terwijl de laptop beneden of de computer op kantoor niks aan de hand is. Mischien heb je hier iets aan ??? :idee