• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw: Monello Raffini Polijstlijn. Totaalkit met 10% korting!

@ Tim, Ik ga het verschil zeker testen. Met welke producten van Swissvax zijn de andere Monello producten te vergelijken die in deze set zitten?
 
HLE-99 zei:
@ Tim, Ik ga het verschil zeker testen. Met welke producten van Swissvax zijn de andere Monello producten te vergelijken die in deze set zitten?
Dan graag zonder te vertellen welke zijde/vlak gedaan is met wel middel. Zodoende objectiever beeld.

P.s. niet zelf verzonnen maar kwam alhier laatst tegen en vind wel goed idee.
 
HLE-99 zei:
@ Tim, Ik ga het verschil zeker testen. Met welke producten van Swissvax zijn de andere Monello producten te vergelijken die in deze set zitten?


Welke Swissvax producten heb je?

De Cleaner Fluid Medium kan in ieder geval met de Finale vergeleken worden (had het vorige posting verkeerd). De Cleaner Fluid Strong denk ik met de Mezzo.

De normale cleaner fluid is eigenlijk een cleaner glaze, en die hebben we momenteel nog niet. Die Cleaner Fluid kan dus eerder vergeleken worden met Lime Prime van Dodo Juice.
 
Euh,... alles (zo goed als) Ik heb CF strong - CF proffesional - CF medium - de normale CF - de Scuderia - de Shield - de Concorso - Quick Finisch - Gum feed - Crystal - Protecton - Plastic wash - Vinyl Clear set incl wax - Leather Cleaner - Leather Milk - Elephant Leather Fat - Leather Brush - AutoBahn wax - Pneu. Ik vergeet vast nog meer maar het is een ruime collectie.

Cleaner Fluid kun je waarschijnlijk nog beter vergelijken met Lime Prime Lite verwacht ik, van Swissvax zitten hierin eigenlijk geen polijst middelen. Mischien dat er iets fillers in zitten maar dat weet ik eigenlijk niet precies.

Van de Cleaner Fluids gebruik ik hoofdzakelijk de Proffesional en varieer ik met verschillende pads, dat vind ik ook het fijnste werken. Nagenoeg alles met de rotary, de excenter is nagenoeg werkeloos bij mij, het doet ook niet veel voor mijn gevoel maarja wellicht heeft mijn Festool Rotex een te kleine slag om echt een verschil te maken.
 
Heb hem vanmiddag ook maar bestelt. Tenminste, als ik het goed gedaan heb. Mezelf kennende zal ik tzt de bestelling nog wel iets uitbreiden :D :D


Groet, Peter
 
Zo deze staan in bestelling , juist moet vrouwtje na haar werk nog de storting doen dit is haar werk en bijdrage dan:-b


Grtz M

Zo en de betaling is onderweg:ja
 
Deze avond de kit ook maar even bestellen... :D
Alleen nog even wachten op een antwoordje van Tim :D
 
Ook besteld!!:)^

Wou eigenlijk Menzerna gaan testen maar als de Monello lijn te vergelijken is met de Menzerna, why not give it a try. De prijs valt ook heel erg mee als je kijkt naar wat je allemaal krijgt. Een complete polishing product lijn:ja
 
Besteld!

De SSR 1 was troep (Roze Water, drama zooi) en de SSR 2 was ook de bodem in zicht.

Zat te twijfellen over de Menzerna serie, maar dit is veel beter natuurlijk! :heart_eyes: