• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw product Monello Acquafobia

Ff een vraagje over de genoemde producten, zolang ik geen HD heb hoef ik de genoemde producten dus nog niet aan te schaffen dan wel te gebruiken??
 
Er zijn youtube ook filmpjes waar gebruik gemaakt word van een normale tuinslang met harde straal zoek maar eens
 
Misschien een domme vraag maar ik kon het antwoord niet vinden . Kan je acquafobia ook op je ramen spuiten of heeft dat geen zin ?
 
Nu heb ik vorige week acquafobia binnen gekregen. Nu wil ik het vandaag proberen maar de auto moet ook nog gewaxt worden (aangezien die al een paar maanden niet gedaan is).
Wat moet ik als stappen gebruiken? Wassen > Acquafobia > Afspuiten > Drogen > Waxen of moet ik andere stappen volgen hiervoor? :|
 
Vandaag geprobeerd met rare vlekken tot gevolg.

Nergens had ik gelezen dat je de auto niet af mocht drogen. En dat het afdrogen pas na een kwartier mocht.
Paneel per paneel heb ik de auto afgewerkt. Dus sprayen en 20 seconden later met de HD afspuiten.

Daarna direct afgedroogd.
Of heb ik het niet goed afgespoten?

Dit krijg je dan:
conv_2715.jpg



Het is even niet anders. Je ziet het duidelijk zitten.
Binnenkort even snel met de DAP eroverheen.
 
De vlekken die ArnoldG heeft zijn ongeveer het zelfde als wat ik had. Het zit er nog steeds op, echter is de auto verkocht en zal hij niet meer zo netjes bijgehouden worden :sob:
 
Zojuist acquafobia voor het eerst gebruikt en weet niet goed wat ik ervan moet moet denken . Ik heb het na het wassen op een natte wagen deel voor deel opgespoten en daarna direct afgespoten met een hd spuit tijdens het afspuiten zag ik wel wat gebeuren maar niet echt van zooooo geweldig . De auto steeds rondom nat gehouden en op het einde met alleen de tuinslang zonder koppeling de hele auto nagespoeld ook hier zag ik weinig verschil met anders de auto was twee weken geleden voorzien van PB natty's . Wel had ik het idee dat het afdrogen erg soepel ging ik trok de doek zo over het dak en droog was die . Nu heb ik eigenlijk 1 vraag normaal doe ik na het was de auto even afnemen met PB Quick D + kan ik dat nu ook doen of is dan het effect van acquafobie weer weg ?