• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

nieuw rubber geplaats...

marnewoei

Detailing rookie
3 dec 2011
15
0
Op mijn audi a3 heb ik onlangs een nieuw rubber geplaatst. Deze steekt enorm mat af ten opzichte van de andere rubbers op mijn auto. Nu denk ik dat met siliconen spray het probleem opgelost kan worden.. Is hier iemand die er ervaring mee heeft? De andere rubbers zijn namelijk glad en de nieuwe is mat en stroef.. Heb de nieuwe rubber bij officiële dealer besteld op kenteken dus dat kan het probleem niet zijn. iemand een oplossing?
 
Ik weet niet hoe oud de wagen is, maar ik vermoed dat de andere rubbers doorheen de jaren een beetje verweerd zijn (dat is normaal). Zelf gebruik ik Auto Finesse revive op de rubbers maar ook Poorboy's, 303, Autoglym,... hebben gelijkaardige producten. Hiermee kan je het kleurverschil tijdelijk verdoezelen, je moet dit product om de 3-tal weken opnieuw aanbrengen.