• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe rotary? Wanneer komt de PRO900!?

Dat apparaat ziet er goed, mooi gewicht ook, de richtprijs ziet er ook goed uit, al met al weer een mooie uitbreiding van het assortiment
 
@mk-us,
er moeten natuurlijk kwaliteit verschillen in zitten.
zowel kwa bouw, als afwerking..
maar ook dingen als marketing e.d. dragen een steentje bij aan prijs.

uiteraard zullen de grote verschillen in de besturing van het apparaat zitten, zo zijn de fein/flex/aeg/festool machines volledig computer gestuurd, en kan je er met de 4-en op gaat staan zonder dat hij in toeren terug loopt..

de pro ken nog niemand, maar voor het geld, en afgaand op tim's reactie, word dit ZEKER een apparaat die ik zo snel mogelijk moet hebben.

ik heb nu de ferm machine (ooit hier gekocht voor 35 euri) en die doet het ook gewoon, al loopt die IETS terug in toeren, en is zwaarder, en maakt herrie..

alle waar naar zijn geld, al zie ik mezelf wel met een nieuwe pro 900 in mijn hande staan!
 
Misschien eerst even wachten voordat bekend is wanneer de productie gaat beginnen e.d.? :-" Lijkt nu redelijk onzinnig om een lijstje te maken op dit moment als er alleen nog maar een prototype uit is.
 
Een release voor kerstmis lijkt me wat vroeg, als nu pas voor het eerst een prototype getest kan worden.
Met testen, eventueel nog wat wijzigingen, productie en transport ben je toch wel een paar maanden zoet.
 
stimpy68 zei:
Tuurlijk, niets mis mee, maar het is een beetje te vroeg voor zo'n lijstje lijkt mij.

Toch alleen maar goed?, weten jullie meteen wat je minimaal moet inkopen en of er animo is.
Daar droomt elke ondernemer van.........toch?, buiten dat kunnen wij lekker zeuren waar dat ding blijft:D
 
De machine zal eerst uitvoerig getest worden en daarna trekken we hem helemaal uitelkaar om hem intern goed te beoordelen. Daarna koppelen we onze bevindingen en commentaar terug aan de fabriek. Dus het zal al met al nog wel even duren (eerder in het nieuwe jaar). :ja
 
Er wordt trouwens op deze testmachine momenteel gebruik gemaakt van een 125mm backingplate van Lake Country, op de filmpjes zie je kompressor pads 6"
 
ik ben ook benieuwd wat hij op 150mm doet..
ik prijs mezelf zeer gelukkig met de oude kompressor pad's, gezien deze helemaal in de plate vallen.
zo ben ik zeker dat ik niks raak.

nu ziet deze pad er ook goed uit, maar er is en blijft een (heel klein) beetje kans dat je met je plate tegen bijvoorbeeld een deurkruk komt.

tim, zou je mischien kunnen vertellen wat voor geluid hij maakt? en hoeveel?

de festool's waren stil, en het geluid dat ze maaktte was niet van een hele hoge toon,
de flex rotary maaktte daarintegen een heel hoog "gierend" geluid, waar ik helemaal gek van werd..
de aeg's klonken ook niet verkeerd
??