• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe Skodarijder

lexris

Detailing trainee
18 apr 2011
1
32
Ik bel lex en rijd sinds half februari een Skoda Fabia Greenline Combi. Woon in Zuid-Holland en ben 62 jaar oud
 
welkom lex,(ik ben je waarschijnlijk overgeslagen eerder deze week ,maar toch welkom hoor!!)
ik heb zelf 2 skoda's gereden en was daar uitermate tevreden over!!:)^ (octavia's)
omwille van 3 kids en plaatsgebrek door de bijhorende kinderstoelen op de achterbank,zijn we overgestapt uit noodzaak naar een grand scenic van 2004.
volgende week heb ik er echter een nieuwe!!
heb je buiten lezen ,ook al wat bestellingen geplaatst en wat heb je zoal gekocht??
ikke benieuwd?? helemaal niet!!:D

enne....veel foto's posten (ik ben er mee bezig en het begint al te lukken denk ik)
ff in de show-off kijken naar de Q5 en nog iets van mij,laat ff weten of je de foto's kan zien?merciekes
groeten grandscenicman(ik ben nog groen achter mijn oren ook redelijk nieuw dus)
 
Skoda rukt op!! Als dit zo door zet, dienen we voor de Skoda nog een eigen topic aan te maken...

Welkom Lex en veel leesplezier en informatieve en leerzame momenten toegewenst.

Aficior
 
Hallo welkom hier. Ikzelf rij ook Skoda, al ben ik toch enigszins aan het twijfelen of ik hem ga vervangen door een andere. De rijkwaliteit en betrouwbaarheid van de motor is ok, maar ik heb toch een aantal zaken gehad waarbij ik blij was dat het een leasebak is. Wat me ook nog altijd stoort is dat het embleem na een paar maanden helemaal begint uit te slaan op de randen. Iemand door misschien een oplossing voor? Is blijkbaar een gekende kwaal van het Skoda-logo. Heb het al bij heel wat wagens gezien.
 
BC911 zei:
Hallo welkom hier. Ikzelf rij ook Skoda, al ben ik toch enigszins aan het twijfelen of ik hem ga vervangen door een andere. De rijkwaliteit en betrouwbaarheid van de motor is ok, maar ik heb toch een aantal zaken gehad waarbij ik blij was dat het een leasebak is. Wat me ook nog altijd stoort is dat het embleem na een paar maanden helemaal begint uit te slaan op de randen. Iemand door misschien een oplossing voor? Is blijkbaar een gekende kwaal van het Skoda-logo. Heb het al bij heel wat wagens gezien.


Niet twijfelen, maar gewoon weer een skoda kopen!
ben nu aan mijn derde bezig en heb dus al aardig wat "skoda ervaring". en nog nooit problemen gehad met logo's die verkleuren of iets. en rij er toch al weer zo een 10 mee in totaal.
ben 100% skoda fan, alleen niet zo van de greenline helaas. gewoon pk's, vervuilen en natuurlijk heerlijk rijden.:D .
binnenkort komt er een uitgebrijde show-off van mijn skoda. misschien wel leuk om eens te kijken voor je.