• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe spullen.

erikjeeh

Detailing rookie
24 mrt 2012
1.000
0
Heren,

Ik merk toch dat ik een aantal producten mis in mijn collectie. Ben op zoek naar het volgende;

#Bandengel, liefst niet waanzinnig glanzend maar gewoon beschaaft.
#Engine cleaner, voor zowel de auto als motor.
#Trim restore, deze kan ik ook voor plastic delen van het interieur gebruiken toch? Aangezien een aantal delen binnen ( portier bv. ) wat kaal worden.

Jullie als kenners misschien tips/aanbevelingen?
 
Voor de bandengeld zou je Poorboys World Bold 'n Bright gel kunnen nemen. Geeft een mooie zijde achtige glans aan de banden. Hoor ook veel goede berichten over Black Diamond Tire Gel van Wolfgang. Voor enginecleaner kun je Super Degreaser van Meguiars nemen. Als die verpakking te enthousiast is, dan biedt Meguiars Engine Clean misschien de uitkomst. Vind zelf de PERL coat een fijne voor buiten, weet niet of deze ook geschikt is voor het interieur. Daar is Poorboys World Natural Look dan wel (zeker weten) een geschikte voor. Owja, er zijn vast ook tal van andere geschikte producten, heb alleen met enkele van deze ervaring.
 
Dan zal ik eens een aantal poorboys producten bestellen. Mis net die finishing touch producten die het net altijd af maken!
 
Even een snelle greep:

Trims: Poorboy's Trim Restorer
Engine: AutoglymEngine Cleaner
Banden: Mothers Reflections Advanced Tire Care

Hadden we de Mothers bandenspray destijds niet al op je banden aangebracht? Je kunt altijd eens langs komen om wat te proberen (die 5 minuten rijden moet geen probleem zijn)