• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nissan Skyline R33 GTR Midnight Purple GTR Hulp gevraagd

Lars86

Detailing rookie
2 mrt 2009
16
0
Dit is mijn nieuwe aanwinst het is een Nissan Skyline R33 GTR in de kleur Midnight Purple!

De lak ziet er nog erg goed uit vind ik maar het kan altijd beter :D

even een paar foto's:

2yn5hdw.jpg


33e7rk0.jpg


2vikqop.jpg


ftjwbb.jpg


Nou wil ik hem graag een keer goed onder handen nemen ik heb hem net en wil hem er graag helemaal spik en span bij hebben staan :party: hij staat binnen gestald dus heeft weinig last van het gore weer hier in nederland!:cool:

Nou is mijn vraag is er hier iemand op het forum die de nodige spullen heeft en mij hierbij zou willen helpen uiteraard betaal ik al het materiaal en onkosten! En uiteraard is er koffie eten en drinken (en een leuk ritje in de skyline natuurlijk :party: )
Het viel me behoorlijk tegen wat er nog allemaal bij komt kijken en ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen!
Ik zal zelf natuurlijk ook meehelpen zo kan ik het op een leuke manier leren hoe het goed gedaan moet worden!
Ik hoop dat er iemand is die het leuk lijkt om mij te helpen om deze practige wagen weer in top staat te brengen :)^
Vergoeding hoort er natuurlijk ook bij maar daar komen we wel uit neem ik aan :cool:

Bij voorbaat dank,

Lars Niessen
 
Welkom op ons forum Lars!

Mooie bak, maar qua glans valt hier nog wel genoeg te halen!

Ben je van plan om een pakket bij ons aan te schaffen en met hulp de auto te doen, of is het alleen de bedoeling dat je je auto door een detailer onder handen laat nemen?

Hoewel het primair niet de bedoeling is om hier detailingdiensten aan te vragen laat ik het topic staan even staan. Makkelijk is wel om te vermelden waar je woont zodat de detailers een reisafstand kunnen bepalen.

Succes!
 
:D Ow dat is inderdaad best handig ja.

Ik ben dus Lars 22 jaar oud kom uit Vijfhuizen dit ligt naast Haarlem!
De bedoeling is dus eigenlijk om samen met iemand mijn auto is goed onderhanden te nemen,
zodat ik kan zien hoe het in zn werk gaat en wat er allemaal bij komt kijken en wat voor spullen je nodig hebt.
Dit natuurlijk met als doel dat ik het in de toekomst zelf kan doen (en daarbij komt uiteraard ook de aanschaf van een pakket kijken) Alvast bedankt dat het topic mag blijven staan.
En ik hoop dat iemand me zou willen helpen!

met vriendelijke groet,

Lars
 
Wat een MACHINE.. :heart_eyes:

Er zal hier vast wel iemand zijn die je wil helpen ,uit die kleur kan je veel halen. Veel succes..!
 
Dankje!! :grinning:
Het is een super mooie kleur inderdaad het is heel donker paars en als de zon erop staat is het echt KNAL paars heel gaaf!
Maar dan moet je het er idd wel uithalen uit de lak :grinning:
Ik wacht geduldig af!

Mvg,

Lars
 
Knappe wagen, lijkt me toch apart. Stuur aan de rechterkant.
Mocht je hulp nodig hebben, dan kan ik wel een keertje langskomen. (Hoofddorp, naast vijfhuizen dus)

stuur maar een PM, wellicht eerst een mooie pakket samenstellen bij tim en daarna samen aan de slag? Heb, natuurlijk een hoop spullen al.
 
Heel graag karlok ik stuur je zo even een pm!
Graag ook adviesen over wat te gebruiken met deze kleur ik weet (nog) weinig van detailen af en wat ik weet is niet specifiek voor mn eigen auto! ik bestel graag de spullen die ik nodig heb bij tim! zouden jullie me kunnen helpen een pakket samen te stellen voor mijn auto de kleur is zoals jullie kunnen zien heel donker paars (midnight purple) ik weet niet of de lak van nissan hard of zacht is!
adviezen altijd welkom! :cool:

Bij voorbaat dank,

Lars
 
specs zijn op dit moment (heb hem net 2 weken)

R33 GTR auto zelf heeft op de originele tellers 68000 KM gelopen
RB26DETT motor uit een R34 met twin turbo Sterker blok met meer koppel en sterkere turbo's uit nieuwer model skyline heeft 66000 KM gelopen
Hij komt uit japan dus in hoevere je uit kan gaan van de Kilometerstanden weet ik niet maar goed ik ga er maar vanuit dat ze wel kloppen aangezien de orginele tellers er ook nog in zitten
met boost op 0.9 bar +- 420PK :party: ga niet op hogere boost aan gezien dat de turbo's alleen maar meer belast hij kan veilig tot 1.1 bar zeggen ze maar ik hou hem voor de zekerheid lekker op 0.9 bar en 420PK is voorlopig meer dan genoeg om aan de auto te wennen :D
Inteligent 4 wheel drive systeem die heel snel berekent op het moment dat ie grip op de achterwielen verliest hoeveel torque er naar de voorwielen gaat dus hij is achterwiel aangedreven tot je grip begint te verliezen op je achterwielen en dan grijpen de voorwielen aan!
Maar dit is absoluut een blijvertje en gaat dus nog het 1 en ander aan gebeuren :)^
Gaan overal siliconen slangen in onder de kap en chromen piping.
Wil volgende of de winter erop grotere turbo's dikkere koppaking en twin plate clutch en dan gaat ie naar ongeveer 600PK
En natuurlijk het allerbelangrijkste ik wil hem goed grondig cleanen zodat ie er helemaal super uit ziet van de buitenkant!

oke toch maar even een lijstje dan voor de geintresseerde :D

-Specs:

-R34 RB26dett Blok 66000KM
-R34 Twin turbo's
-Greddy Profec type B boost controller
-apexi turbo timer
-TRIPLE DASH CENTRE GAUGE POD CARBON
-Double Gauge Pod Pillar RHD Carbon
-BOOST GAUGE
-OIL TEMP GAUGE
-AIR FUEL / RATIO GAUGE
-WATER TEMP GAUGE
-OIL PRESSURE GAUGE
-Titanium Cat Back System 4"
-HKS De cat 4"
-Big Front mount intercooler
-FRONT STRUT BRACE
-Mines ECU
-Vspec Brembo brakes front and back 4pods
-Vspec Suspension
-Power Intake Filters
-Oilcooler Kit
-18" bij 9.5" Volk GTV velgen met michelin pro pilot 255-35-18 banden maar gaan dit weekend 265-35-18 Falkens onder
-Hicas lockbar (is om 4 wielsturing te blokeren blijkt nogal onverwachte effecten te geven)
-Xenon verlichting

en hoogst waarschijnlijk vergeet ik nog wat maar dit is zomaar even uit mn hoofd! 8)


mvg,

Lars
 
Lars86 zei:
hoe bedoel je dat? :schaam

we are not worthy
We are not worth it; we zijn het niet waard om in zo'n racemonster te mogen rijden :heart_eyes:
Skyline, een van de auto's waar wij als gewone mensen nooit de limiet van zullen halen
 
hehe thanks en idd de volle potentie van mn skyline zal ik nooit kunnen benutten (jammer genoeg)
Wel ben ik van plan mn race licentie te halen niet om met mn skyline te gaan racen maar wel om meer controle over het monster achtige vermogen dat eruit komt te krijgen!
mn engels is best goed dus begreep de zin :-b maar vroeg me af of je niet bedoelde a skyline isn't worth cleaning :D
je weet nooit soms is mensen hun engels niet heel goed!
Sorry voor mn twijfels!
Maar eigenlijk ging dit topic over het Super mooi strak in de lak krijgen van deze pracht wagen :roll
hahaha want zo''n wagen lijkt het me juist waard om is goed verwend te worden!
Helaas is mijn kennis over cleanen ver onder niveau en zitten er op dit forum een hoop mensen met verstand van zaken!
Dus vandaar mijn vraag of iemand mij zou willen helpen met detailen van de skyline.
En graag advies over welke producten ik via Tim aan zal moeten schaffen (op basis van de kleur van de lak en alle andere factoren die een rol spelen).

Hiervoor mijn dank,

Lars
 
Oke ik heb mn bestelling gedaan!
Ik ga dit weekend aan de slag ben echt heel benieuwd naar het eindresultaat!
Heb net mn auto ff gewassen en wat een drama had ik nooi moeten doen ziet er nu helemaal niet uit haha!
Maar dat komt volgend weekend helemaal goed heb er alle vertrouwen in!

Dit is mn bestelling:

2xPoorboys World - Black Hole - 473ml
Meguiars - Smooth Surface Clay Kit
Poorboys World - Waffle Weave Drying Towel - 60x90cm
Meguiars - Ultimate Wipe Wash Mitt (Super Thick Microfiber)
Poorboys World - Natty's Paste Wax Blue - 225gr
2xValma - Microvezeldoeken - Blauw/Geel/Groen - 3 Pack
Valma - Microvezeldoek groot - 50x70cm - Blauw
Meguiars - NXT Generation Car Wash Shampoo - 532ml
Poorboys World - SSR2 Medium Abrasive Swirl Remover - 473ml
2xMeguiars - Gold Class High Tech Applicator Pad (Soft Foam) - 2 Pack
Mothers Wax - Back to Black (Naturally Black) - 236ml
2xLake Country - SmartPads CCS 5.5 inch White Polishing Pad
2xCarclean.nl - Hi-Tech Foam Applicator
Poorboys World - Spray and Wipe - 473ml
Poorboys World - EXP Pure Sealant - 473ml
Valma - Velgenborstel

mvg,

Lars
 
Heb je zelf nog spullen om de SSR2 na te behandelen zoals bijv Prof Polish en/of SSR1? Ik zie hem namelijk niet op de lijst staan en ik vermoed dat je iets dergelijks nog wel nodig zult hebben.