• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nog een Belg aangespoeld hier

GewoonWouter

Detailing addict
9 jun 2016
72
60
43
België
Aloha iedereen!

Meer dan een jaar geleden ben ik via het Audiforum terecht gekomen bij de website van Carclean en uiteindelijk volg ik het forum in stilte al zolang. Toch maar eens besloten om een account aan te maken.

Ik ben een halve dertiger en heb wel wat met mooie wagens. Wat ooit is begonnen met een Meguiars washmitt en wat productjes is het laatste jaar wat meer uit de hand gelopen met de aanschaf van een DAP900 en heel wat extra MF doeken en spul. Al vind ik niet dat ik al genoeg heb :p. Sinds ik me wat meer met het detailen ben gaan bezighouden zijn er ook enkele bijwerkingen...sommige positief, sommige negatief...positieve is dat ik me rot amuseer met het wassen e.d. v/d auto. Negatief is dat ik elk krasje opmerk dat erbij komt...Aangezien ik geen garage of oprit heb erger ik me mateloos aan auto's die (te) dicht geparkeerd zijn. En het feit dat ik treinbestuurder ben en mijn wagen zich vaak in de nabijheid van de (roestige) sporen bevindt is ook niet bevorderlijk voor de lak (hier en daar roestvorming helaas).

Maar goed. Mijn wagen, sinds een jaar of 6 rijd ik nu met een Audi A6 Avant, wat mij betreft één van de mooiste Azesjes ooit. Altijd al verliefd geweest op de led units achteraan. Wagen is ondertussen 10 jaartjes oud geworden en heeft er net 260.000 km opzitten. Grote wagen, maar dat is geen luxe met twee kinderen en een derde onderweg. Hier en daar heeft de wagen wat aanpassingen gekregen om er nog leuker uit te zien: 19 duims velgen, achterste ruitenwisser verwijderd en een S6 grille met custom gespoten logo (in de jaren 80 McLaren kleurtjes).

Maar goed, misschien wat veel tekst, nu tijd voor wat foto's (vandaag was het perfect weer om al de vuiligheid nog eens lekker te elimineren)
IMG_7390_zpsbrdxavuv.jpg
IMG_7393_zps1dhcqukj.jpg
IMG_7394_zpsezj1htgg.jpg

Enkele maanden geleden heb ik mijn vaders wagen na de winter klaargemaakt voor de zomer.
Sindsdien goede kritieken gekregen...zijn buren vragen zich af hoe het komt dat ie zo blinkt
IMG_7282_zpsm9e5ezas.jpg
Veel gelezen op dit forum en dat heeft me zeker geholpen. En we leren altijd blij. Leuk om tot deze community te gaan behoren ^^

Groenten
Wouter
 
Welkom Wouter de Belg.

Die Golf glimt meer dan een drol bij maanlicht. Erg gaaf gemaakt en die A6 mag er ook zijn.
Vreemd kleurtje, grijs met metallic maar dan veel metallic lijkt het op de foto
 
  • Leuk
Reactions: GewoonWouter
Dankjewel voor het warme welkom heren :)

@Istnogferarie : thanks. Ja dat rood van mijn vaders Polo (geen Golf :) ) is iets speciaals, geen metallic maar het schittert gelijk gek. En je ziet het niet zo vaak. De Audi heeft een blauwgrijze metallic verf. Blue Borial of zoiets. Zitten best veel metallic flakes in inderdaad ^^
 
Welkom landgenoot! In welke regio kunnen we je mooie bolide spotten? De aanpassingen zijn met smaak uitgevoerd en aan de toestand van je auto te zien zullen we je hier niet te veel moeten wijsmaken... Ik heb op dit forum wel al gelezen dat je nog beter resultaat boekt als je poetst met de billen bloot :D

Veel plezier hier en met je hobby.
 
  • Leuk
Reactions: GewoonWouter
Welkom op het forum.
Heb gezien dat je ook in België woont en dat je jarig bent op 22 maart 81.
Ik ben ook jarig in maart de 11ste en ben ook van 81.
Das al een goei begin

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
 
  • Leuk
Reactions: GewoonWouter
@Timm, merci, en kan het niet meer met je eens zijn ^^

@David mmm...Met de billen bloot gaan we toch maar niet doen :p, en ik woon in Schoten in de provincie Antwerpen, dus daar kan je me wel eens tegenkomen. Of op de E19 in Brussel, moet ik redelijk vaak zijn voor m'n werk. Qua wijsmaken, ik denk van wel hoor, het kan nog altijd veel beter, geloof me vrij.

@Sugr_81 , das de beste maand he, en een goed jaar idd :cool:
 
Binnenkort verhuis ik van nederland naar Antwerpen (centrum) Misschien zal ik nog wel eens zien. Het is maar kwartiertje bij mij vandaan dan. Ik hou mn ogen open!