• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ooit begonnen...

lijkt me wat kostelijk om zo'n apparaatje aan te kopen om enkele labels te bemachtigen. zal eens moeten zoeken naar een oplossing
 
Collectie 2016-05-21-06 Voorraadkast.JPG


Die flessen achteraan zijn ook gelabeld met een Dymo. Je hebt doorzichtige labels en je kunt ook logo's en dergelijke printen. 1 nadeel je kunt maar 1 kleur printen en das zwart. Dus grijs in verschillende tinten gaat maar geen kleur. Een Dymo maakt de label thermisch waardoor het ook watervast is.
 
Het is inderdaad wel een duur geintje als je het alleen hiervoor doet.

Een apparaat kost € 85,-
Een rol transparante stickers € 20,-

Ik heb het ding ooit gekocht omdat je er ook je eigen postzegels mee kunt maken
 
+1 voor Tembaco.
Dymo is het makkelijkst omdat de software er speciaal voor geschreven is.

Ik heb het zelf gedaan met een laserprinter en A4 velletje etikettenpapier van €3.50, en dan op mijn computer via het adresboek programma een adres gemaakt met de tekst die je op de fles wilt...Formaat van de etiketten instellen en printen maar.

Het is even uitzoeken en fijn als je handig met een computer bent (Youtube/Google is je vriend), maar het moet zeker kunnen!
 
  • Leuk
Reactions: tembaco