• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

ook maar even voorstellen :)

GijsB

Detailing chief
6 aug 2016
60
75
Enschede
Hallo (mede) Autojunkies,

Als allereerst, mijn naam is Gijs. Onlangs heb ik een nieuwe auto gekocht.
Een Volkswagen Polo Blue Silk TSI R-line 2016. Inmiddels heeft de auto de eerste 10.000 km gereden en ben ik er nog steeds erg blij mee!

Nu het dus helemaal mijn eigen auto is en ik er dus zelf verantwoordelijk voor ben, wil ik ook dat de auto goed onderhouden blijft. Nadat ik veel mensen heb gesproken die erg enthousiast zijn over CarClean en het leuke forum ben ik zelf ook maar eens gaan rond neuzen en heb ik inmiddels wat spullen besteld en zo ben Ik ben dus ook "lichtelijk" verslaafd geraakt aan het CarClean virus. :p

Zie hier de foto’s van de auto. Ik heb de auto gisteren met clay aangepakt, polijst, wax, enz enz. (foto’s zijn het eindresultaat van het poetsen) eventuele tips of opmerkingen zijn altijd welkom!

Groet,

Gijs

__________________________________

PS -> De foto’s zijn gemaakt met een iPhone, straks als de winter voor de deur staat ga ik even op pad met mijn Nikon camera en even leuke foto’s schieten. Die ik uiteraard hier weer op plaats.
 

Bijlagen

  • FullSizeRender 2.jpg
    FullSizeRender 2.jpg
    283,3 KB · Weergaven: 140
  • FullSizeRender 3.jpg
    FullSizeRender 3.jpg
    274,9 KB · Weergaven: 148
  • FullSizeRender.jpg
    FullSizeRender.jpg
    86,5 KB · Weergaven: 185
  • FullSizeRender.jpg
    FullSizeRender.jpg
    336,4 KB · Weergaven: 174
hahah, de eerste bestelling is nu 2de dagen geleden en de volgende bestelling komt alweer in aantocht. Zit te wachten op de peluche verde. Dan kan ik de rest er gelijk bijbestellen (hele waslijst). Blijft een leuke hobby :)
Binnenkort waarschijnlijk summer sale aanbiedingen. Dus k zou nog ff wachten als ik jou was!

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
 
  • Leuk
Reactions: GijsB
Leuke auto, vooral met die R-line bumperlipjes enzo.
Ga je de letters (Polo, bluemotion enz) er nog afhalen? wordt ie, naar mijn mening, wel wat strakker van.
Veel plezier iig.
 
  • Leuk
Reactions: GijsB
Mooie kleur! Een R Line ziet er stuk beter uit dan die andere standaard polo's die je zo veel ziet rijden.....
 
  • Leuk
Reactions: GijsB