• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opel Calibra Limited Edition [Uni-zwart]

Wat een mooie auto, geweldig mooi geworden! Erg mooie lak om te detailen, maar ook erg snel weer "beschadigd". Ik ken iemand die mede daarom z'n omega, met dezelfde lak, heeft weggedaan, hij werd er gek van. Gr. Paul
 
Woody;n393322 zei:
Deze Calibra ziet er weer goed uit!

Maar waarom meteen een rotary met wol en niet gewoon een testspot? Mijn Opel Astra H heb ik met een witte pad met Mezzo op een DAP500 zo super strak gekregen dat er geen swirl meer te zien was.

Deze Calibera was er gewoon heel erg aan toe.
Ik heb nog geprobeerd met oranje op de dap, niks oranje op de rotary wel meer maar nog niet wat ik wou! Wol op rotary was gewoon super.
Het dak zelfs gedaan met de Wolpad van Carpro wat voor mij toch wel een heftige combi is op de rotary

opel lover;n393454 zei:
Wowww wat een schitterend resultaat en wat een geweldige auto, hier slaat mijn Opel hart van over !!! ;) :)^ :heart_eyes:

Gelukkig :)
Kun je lekker dromen haha!

IJsblok;n393499 zei:
Wat een mooie auto, geweldig mooi geworden! Erg mooie lak om te detailen, maar ook erg snel weer "beschadigd". Ik ken iemand die mede daarom z'n omega, met dezelfde lak, heeft weggedaan, hij werd er gek van. Gr. Paul
Ja inderdaad elende om te onderhouden.
Hij komt hier in mei weer terug om hem weer netjes te maken voor hij naar een groot opel treffen in Duitsland gaat met de vorige eigenaar.. Ze vieren dan ook een aantal jaar (25?dacht ik) jaar calibera
 
Wat een resultaat!! Top! 1 kleine opmerking, het gaat om een Calibra, en geen Calibera :p
 
Prachtig resultaat, helemaal passend bij zo'n schitterende Calibra. Zo'n originele onverprutste in zo'n staat zie ik heel graag.

Het is een vrij lastige lak om netjes te houden. Ik heb een Omega MV6 in die kleur, afgelopen januari heb ik hem met Mezzo op wit strak gekregen, netjes gewassen maar de wasvegen zitten helaas alweer in de lak. Mijn andere is metallic zwart, nergens last van. Maar oh zo mooi, dat lakzwart.

th_DSC_0117m2_zpscc5843c0.jpg
th_DSC_0167m_zps8a075ae7.jpg


Edit:

IJsblok;n393499 zei:
Wat een mooie auto, geweldig mooi geworden! Erg mooie lak om te detailen, maar ook erg snel weer "beschadigd". Ik ken iemand die mede daarom z'n omega, met dezelfde lak, heeft weggedaan, hij werd er gek van. Gr. Paul

Hey, die auto ken ik. :)
 
Kijk, een echte lief hebber.
Hier zit alles orginieel onder, meneer zelf werkt bij de Opel dealer op het ond. Magazijn!
Zelfs de verlagings is orginieel heb ik me laten vertellen