• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opel Omega

JeePee

Detailing rookie
5 jun 2008
45
0
Vandaag de Opel Omega van een Astraclub-member's vader onder handen genomen. Zijn vader had deze auto nog vrij recentelijk gekocht en irriteerde zich aan de 'krasjes'. Die member heeft ook al eens zijn eigen rode Astra laten polijsten bij mij en nu wilde hij zijn vader verrassen, dus die weet voorlopig nog van niks. Hopelijk kijkt hij dus niet mee op het forum ;)

Anyway, mijn G220 was overleden buiten de garantie-periode en toch nog garantie gekregen, prima service van Tim/Carclean=team! :)^) Heb toch maar gekozen voor de DAP500 + wat andere goodies. Je merkt gelijk al een paar voordelen bij de DAP500. De bijgeleverde tas van de DAP500 is prima i.t.t. de koffer van de G220, je moet altijd weer de backingplate demonteren en bij mij was ook een lipje van de koffer afgebroken. Ander voordeel is de langere snoer (4 meter), wat een opluchting zeg! :eek:) Ikzelf ben 1.92m lang en leg o.a. om het dat te polijsten het snoer over mijn schouder heen. Als je dan een snoer van 2,5m hebt, zoals de G220, komt dus vaak de haspel/verlengsnoer in de lucht te hangen ]-0
Kwa gebruik liggen ze op hetzelfde niveau, misschien is de DAP nog ietsje stiller. Het enigste nadeel van de DAP vond ik de aan/uit-knop, deze gaat nogal stroef (nieuwigheid?)

Een van de andere nieuwigheidjes in mijn assortiment is Menzerna, ik heb de Intensive Polish PO85RD 3.02 & Super Finish (Nano) PO106FA. Ik verglijk de PO85RD met M83 (Meguiars) en de PO106FA met M80 (ook Meguiars). Persoonlijk vind ik beide producten van Menzerna meer 'easy on, easy off' dan de Meguiars, wat me ook opviel is dat de structuur van de PO106FA veel dikker is, verglijkbaar met PB Black Hole (ja, ook paars!) 8) De Menzerna-resultaten spreken hieronder voor zich op de foto's... (Al met al dus zeer tevreden met de 'vervangers' van Meguiars!)
 
Netjes gedaan Jeroen !
Echt weer een stukje vakwerk :)^

We zitten hier te kijken welk ATC lid jij bedoeld, maar we zijn dr nog niet uit :D

Gr. Arjan