• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opel_omega_steinmetz stelt zich voor

opel_omega_steinmetz

Detailing rookie
26 mei 2010
9
0
Beste allemaal,

Ik lees al enige tijd hier mee op het forum, en heb nu maar eens besloten om mij aan te melden.
Hiermee wil ik zowel mijn poetskunsten showen maar evengoed dingen bijleren.

Wie ik ben:

Ik ben Lars, 22 jaar en woonachtig in het mooie Twente en heb al sinds mijn 16e levensjaar een serieuse passie voor autos.
Ik ben zelf opgegroeid met de Opel Omega's die mijn vader heeft gehad, en hier heb ik dan ook in leren rijden.

Nadat ik zelf mijn rijbewijs had gehaald, kon het dan ook niet lang uitblijven tot ik mijn eigen Opel Omega 3.0 MV6 zou kopen.
Hierover zullen jullie meer vinden in het daarvoor bestemde topic.

Mijn hobbies zijn: mijn hond, mijn vriendin, mijn auto, poetsen van autos etc

Mijn auto is voor mij een combinatie van een luxe en werkpaard, ik heb namelijk een hekel aan een vieze en slecht auto en was haar dus regelmatig, anderzijds snort ze soms ook 1200 km in de week en trekt ze aanhangers van 1800+ KG.

Info over mijn auto:

Opel Omega
3.0 V6 MV6 icm automaat
Bouwjaar 1995
Aangeschaft in maart 2007 met 103.000 op de teller
Actuele stand is +- 167.000
Modificaties zitten er ook op/aan in de trand van 18 inch velgen, origineel RVS uitlaats systeem, xenon, front en rear skirt etc.

Omegaonlineoveralllll.jpg



Daarnaast beschikken mijn ouders over een zelfde wagen:

Omega22.jpg





Hieronder even snel een paar foto's van autos waar ik aan heb mogen werken, tot volle tevredenheid van de betreffende mensen.


De voor sommige wel bekende Audi A6
AudiA6.jpg


Nieuwe poetsbak, Audi Q7
AudiQ7.jpg


Diesel metertje van de wagen nadat ik ermee had gereden :D:
AudiQ7dieselmeter.jpg


Mercedes Benz ML
MBML.jpg


Opel Insignia
OpelInsignia.jpg


Kia Sportage V6
SportageV6.jpg


Volvo C70
VolvoC70.jpg



En de vorige Omega van mijn ouwe lui, helaas vorig jaar met +- 230.000 km de deur uit gegaan :sob: :

DSC00749.jpg


DSC00741.jpg
 
welkom!

veel plezier hier, een rijke historie zie ik al!

alleen trappen in iemand anders wagen vind ik not-done
 
dan is het prima..

ik ga er alleen niet automatisch van uit dat een klant tegen je zegt.. hier heb je me q7, als je klaar ben met poetsen, ga maar rijden.. maar trap hem dan wel HARD, ik rij er alleen maar stad mee..

is ook geen logische aanname vind ik.

en dan nog, een q7 kan toch alleen maar hard rechtdoor:D
 
Welkom :party:

Mooie hond trouwens. Ik hou ook van auto's en honden, maar honden staan bij mij wel boven de auto. Heb zelf een Audi en een BMW.
 
aron225 zei:
dan is het prima..

ik ga er alleen niet automatisch van uit dat een klant tegen je zegt.. hier heb je me q7, als je klaar ben met poetsen, ga maar rijden.. maar trap hem dan wel HARD, ik rij er alleen maar stad mee..

is ook geen logische aanname vind ik.

en dan nog, een q7 kan toch alleen maar hard rechtdoor:D


Heel simpel,

Doordat het beestje veel stad rijdt wordt hij lui en willen bepaalde zaken zelfs verstopt gaan zitten.
De eigenaar is hier helaas ook mee bekend, en wil dat op deze manier een beetje voorkomen.
Ik vindt trappen ook niet het juiste woord, ik rij hem keurig een half uur warm, en vervolgend mag het beestje naar zijn topsnelheid spurten. En inderdaad een bochten ridder is het niet.


@ de rest,

Ik zou mijn auto weg doen voor mijn hond als het nodig was !
Bij mij staan de hond en de vriendin op een gezamelijke eerst plaats ;)
Auto staat op 2



Groetjes

Lars
 
Welkom op het CC forum Lars :cool:

Dat Steinmetz pakket staat uber goed op je omni, en het is weer eens wat anders dan Irmscher of Rieger ;)
Veel lees en leer plezier hier op het forum.

Gr. Arjan