• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opknappen lederen interieur.

Netjes geworden man. Na de behandeling zou ik alles in de Dr Leather - Dye Block zetten om het leer mooi te "vergrendelen" tegen verkleuren.

Ik heb ook de protector van de Leerlooier. Werkt super. Heb ik op de achterbank al gebruikt omdat deze niet geverfd hoeft te worden. Daarna in de AutoGlym Leather Balm gezet. Op zich fijn spul.

Complimenten hoor. Wereld van verschil. Gaat dus alleen nog maar mooier worden vermoed ik zo.

Ik heb er alle vertrouwen in. Zodra stoeldelen geverfd zijn, zal ik het eindresultaat posten.
 
Indrukwekkend stukje werk! Heel mooi geworden...


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Beige interieurs geven altijd heel veel voldoening om te reinigen... Ik sta zelf ook voor de uitdaging om de wangen van mijn zwart lederen interieur te verven. Ben erg benieuwd hoe dat gaat uitpakken!
Respect voor deze klus!
 
  • Leuk
Reactions: moto
Het gebruik van APC, daar heb ik een twijfel over, maar gezien de mate van vervuiling en als voorbewerking voor de vervolgstappen wel begrijpelijk. Het resultaat is echt :blush:. Mooie dankbare klus.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: moto