• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

orange peel pads op de paw900?

ALFIrE

Detailing chief
12 sep 2008
262
100
hey,

iemand ervaring met de denim pads op een paw900?

ik weet dat ze normaal geadviseerd worden voor op rotary, maar dat velen ze ook gebruiken op DA.
nu is de paw900 natuurlijk geen "gewone" DA.

rotary overweeg ik, maar gene ervaring mee.

ik heb ook een dap500 equivalent (das-6), maar vermoed dat die te licht zal zijn voor de orange peel pads...
 
met een dap500 is het wel te doen maar moeizaam(of je moet 3,5'' pads gebruiken), je moet dan geen druk zetten en af en toe sprayen met spray&wipe om het gangbaar te houden, ik gebruikte het met 2 erwtjes mezzo en twee erwtjes finale op de pad, met de dap900 gaat het beter, ik weet niet wat het doet op de paw, ik vrees dat door de dual action de pad eerder uit elkaar getrokken zal worden, iets wat bij de dap ook gebeurd maar door de grotere uitslag van de paw sneller zal gebeuren.