• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Oud en vies interieur, hoe bepaalde delen schoon te maken

Divided

Detailing addict
23 feb 2014
49
65
Ik ga het interieur van de focus eens goed verwennen. Stoelen gaan er uit en deze en het vloerbedekking wordt behandeld met een extractor. Nu heb ik de volgende vragen. - hoe krijg ik de viezigheid / zand op lastige plekken weg. - kan ik de kunstogen dashboard delen reinigen met een APC en voeden met een kunstof product - met wat voor een borstel kan ik de kleine hoekjes schoonmaken, tandenborstel oid ? Zie de foto's voor de vervuiling
7yruqusu.jpg
zyry8yzy.jpg
4yse6y4u.jpg
 
Je kan de hoekjes doen met wat APC en een borsteltje.
Kunstof delen kan je behandelen met Poorboys Natural Look, of iets anders. Ben zelf fan van PB, zuinig in gebruik, smeert goed en je kunstof knapt er van op.
 
Duidelijk gevalletje van verfkwast en APC. Voor het leden, doe ik wat leder reniger in de kwast waarna ik het oppervalk behandel met de kwast. Na het reinigen weer voeden uiteraard. Succes!
 
Ik zou na het reinigen met de (verdunde) APC toch nog eens nalopen met zuiver (demi) water om er zeker van te zijn dat er geen vlekken ontstaan in/op het net gepoetste materiaal.