• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

(P)review: Polishing Power Pro900 rotary by Carclean.com

hier ook maar alvast als pre-order erin gezet en betaald....
tegen de tijd dat ie uitgeleverd gaat worden, ben ik er wel klaar voor denk ik :ja


:-b
 
Ook besteld en betaald... Hoop wel een demodag/workshop mee te pikken in het zuiden van NL of in BE.
collectie begint aardig mooi te worden. Misschien maar eens een show off maken
 
Dit meen je niet he gisteren een bestelling geplaatst :(
Nu heb ik geen geld voor de pro900.
*kijkt de carclean crew lief aan* :grinning:
Kunnen we misschien iets regelen ? :roll
 
Ernstig aan het twijfelen of ik niet ook maar een witte kompressorpad zal kopen met gratis Monello Mezzo en Pro900.
Tim, kun je enig idee/vermoeden geven of er over een aantal dagen nog pre-orderspots beschikbaar zijn, of loopt het echt storm? ;)
 
Blamm zei:
of loopt het echt storm? ;)
De officiele communcatie is er nog niet geweest. Het staat nu alleen nog maar 'verborgen' in dit topic.

En momenteel zijn de eerste 20 machines al verkocht. Deze week zal het wél officieel gecommuniceerd worden en dan kan het wel eens hard gaan.
 
20 vind ik toch al veel, niet onverwacht, maar toch al een mooi aantal! Ik ga deze aanbieding aan me laten voorbijgaan, het komt nog iets te snel, maar de gewone prijs voor de Pro900 vind ik meer dan goed genoeg om later alsnog aan te schaffen! :cool:
 
Joost,

Koop em nou maar gewoon, anders ga je je zitten verlekkeren op de demodag. Dadelijk zijn ze op en dan ga je het jezelf verwijten....

Ik wil je niet dwingen ofzo, maar er zijn nog maar 80 in de pre verkoop. And stil counting ...

:D