• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Pads in de wasmachine

conclusie:

pads met de hand schoonmaken icm dreft, APC of Snappy clean oid.

dan in een nylon netje of kussensloop in de wasmachine.
(evt met zachthandig programma of zacht centrifugeren)

daarna te drogen leggen met velcro naar boven.
nooit in de wasdroger! (alles met schuimkern trouwens)
 
tamer zei:
Volgens mij staat in de webshop wel dat de hi tech apl. niet in de wasmachine kan.
komt omdat deze uit 2 aan elkaar gelijmde delen bestaan :cool:
deze kunnen nogal snel los raken, vandaar het advies om deze NIET in de machine te wassen :)_[]
 
Was ook alles op 30 graden, nog nooit problemen gehad. Voordat ik alles er in gooi even met Dreft de ergste troep eruit wassen. Zelfs de CC hightech leven hier nog steeds, mochten ze ooit kapot gaan, duur zijn ze niet!
 
Even dit topic omhoog halen: gebruiken jullie ook wasmiddel bij het wassen van de pads en de doeken? Zo ja, welke?
 
Ik gebruik nu ariel exel gel (ofzoiets) in zo'n dopje en daar doe ik dan een beetje micro restore concentrate van cobra bij. Gaat prima en doeken worden mooi schoon
 
lijkt mij een goed idee, ook even op de verlanglijst zetten. Kun je die micro restore concentrate dan ook puur als wasmiddel gebruiken of altijd in combinatie met een ander wasmiddel ?