• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke 4 inch Pads?

bergli

Detailing rookie
17 dec 2010
95
0
Hallo,

Na wat rond gelezen te hebben, ben ik er toch nog niet helemaal uit.
Ik weet dit heeft ook met de persoonlijke voorkeur te maken, maar welke 4 inch Pads zijn nou het beste? Of anders gezegd wat zijn de verschillen (buiten de prijs om) tussen bijvoorbeeld lake country (slim line), cg hex Logic en de meguiars Pads. Ik heb gelezen dat de hex logic Pads vooral fijner werken op een rotary in vergelijking met de lake country, maar ik heb momenteel een dap 500, dus dat is dan niet van toepassing. En over de meguiars pads is heel weinig te vinden. Wel heb ik gehoord dat hier de velcro weer anders/ fijner ligt.
Ik ben erg benieuwd naar jullie meningen en ervaringen, zodat ik een weloverwogen keuze kan maken!

Voor de verdere informatie: ik werk momenteel met de 6 inch monello kompressor Pads, en deze bevallen me goed, ze volgen goed de lijnen van de auto!

Grt,
Linda