• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

pads vochtig houden?

tuco900

Detailing rookie
11 apr 2010
9
0
Hallo,

Ik heb vandaag de eerste keer de DAP gebruikt maar wil graag morgen verder werken. Moet ik de pads al helemaal wassen of hou ik ze best gewoon vochtig ?
 
ik zou ze schoonmaken.

druppie dreft, en onder de kraan goed uitspoelen, even op de dap, standje 5 droogdraaien..
daarna gewoon op laten drogen en morgen weer gebruiken.

na elk gebruik was ik mijn pads
 
schoonmaken is het beste , polijstmiddel droogt op en geeft kans op krasjes wanneer je morgen weer verder gaat
 
Als je regelmatig met de DAP werkt is een padwasher eigenlijk onmisbaar. Laast was ik een dag bezig geweest en had ik de pads regelmatig tussendoor schoongedraaid in de padwasher en als afsluiting nog even alle pads onder handen genomen.

Bij het naspoelen onder de kraan kwam er helemaal niks meer uit. Maar zoals Aron zegt. Pads moet je wel na elk gebruik reinigen.

Ik blijf de padwasher overigens wel schandalig duur vinden .. Ook al heb ik hem zelf in de groupbuy gekocht voor vele euro´s minder. helaas zal het niet goedkoper kunnen
 
Bedankt voor de snelle reacties. Ik heb ze intussen gewassen met snappy clean die bij mijn starters kit zit.
Ze zijn bijna zoals nieuw.
 
doen jullie ook iedere ''beurt'' de microvezel doeken schoonmaken ?,
want mijn moeder vind het kul om iedere keer als ik bezig ga mn doeken te wassen ??
hoe kan ik het dan nog meer doen ?,

en moeten mn handpads voor de black hole enzo,
ook 100% droog zijn ?
 
blue-sport zei:
.... mijn moeder vind het kul om iedere keer als ik bezig ga mn doeken te wassen ??...

Als ik je moeder was zou ik het je ook zelf laten doen :D

Wel elke keer wassen, als ze eenmaal opgedroogd zijn wordt het een crime.

Hans