• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Pakketje onderweg maar...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Polliewollie

Detailing rookie
16 jul 2013
7
0
Gisteren voor het eerst wat spulletjes besteld bij Carclean.com, vandaag kreeg ik een track trace nummer toegestuurd om 18:00 uur met wat bleek het verkeerde postcode. Ik gelijk mijn account gecheckt en daar staat alles GOED! Ze hebben nu AT gedaan ipv AP en komt mijn pakketje op een totaal ander adres aan. Bij Carclean is niemand meer te bereiken want het is na 17.00 uur maar mijn pakketje is wel onderweg.

wat nu???? is er iemand van carclean nog aanwezig op dit forum die mij hier mee kan helpen??
 
Staat er geen straatnaam dan bij, als de bezorger verkeerd is dan zal hij toch wel naar de straatnaam kijken ipv de PC
 
addy;335592 zei:
Staat er geen straatnaam dan bij, als de bezorger verkeerd is dan zal hij toch wel naar de straatnaam kijken ipv de PC


Ja ook die hebben ze aangepast naar het adres wat totaal niet voorkomt in mijn account, ben ondertussen daar langs gereden maar die mensen deden niet open (waarschijnlijk op vakantie)?
 
Je weet zelf waar het wel is heengestuurd ? Ff ophalen in worst case scenario.
Of post bellen morgenvroeg.
 
Het is eigenlijk onmogelijk, want er wordt bij ons niets met de hand ingetikt.

Wat jij invult bij het verzendadres, wordt 100% geautomatiseerd overgenomen door PostNL.

Ik vermoed daarom dat er iets bij het verzendadres verkeerd is ingevuld.
 
Tim;335600 zei:
Het is eigenlijk onmogelijk, want er wordt bij ons niets met de hand ingetikt.

Wat jij invult bij het verzendadres, wordt 100% geautomatiseerd overgenomen door PostNL.

Ik vermoed daarom dat er iets bij het verzendadres verkeerd is ingevuld.

Hoi Tim,

Ik heb alles nagelopen in mijn account en alles staat gewoon goed, heb het ook nog eens extra nagekeken door een nieuwe order te maken en dan bij het afleveradres te kijken. Daar staat dan netjes mijn huisadres en de juiste postcode. Mijn klantnummer is trouwens: 41803 zodat je het eventueel na kunt kijken.

Maar goed mijn betaalde pakketje is onderweg en ik moet nu maar zien of ik het in mijn handen ooit ga krijgen....
 
TriMeX;335599 zei:
Je weet zelf waar het wel is heengestuurd ? Ff ophalen in worst case scenario.
Of post bellen morgenvroeg.

PostNL werkt zo niet, afleveradres op pakketje is leidend net zoals de barcode die erop staat de correspondeert met het adres op het pakketje.

Ja maar dan moeten die mensen het me wel mee willen geven en thuis zijn, elke frikandel kan aanbellen en zeggen hé ze hebben mijn pakketje hier afgegeven.
 
het is vast ergens mis gegaan

Gewoon je Factuur even uitprinten is altijd je bewijs zwart op wit

mensen even aan bellen
zo niet open doen papiertje in deur gooien met uitleg

zo niet met factuur naar afhaal punt bij jou in de buurt gaan
en gewoon uitleggen mis is gegaan met adres
 
zodra het bij een afhaalpunt terecht komt heb ik een daarvoor bestemd papiertje nodig wat de bezorger in de bus gedaan zou moeten hebben, iets waar ik dus nooit aan zal kunnen komen. Ik hoop daarom ook maar dat de mensen waar het pakketje dan morgen aankomt het me zo meegeven.

Morgen ook maar gelijk even bellen met de mensen van hier...
 
Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen. Ooit hebben ze bij mij is een pakket voor de deur gegooid van postnl. Daar zat duur douchegarnituur in. Volgens degene die ik aan de lijn had van postnl kon ze niet zien wie het pakket bezorgde en kon dus vrij weinig met me klacht. Geheel andere koek, maar het zegt wel iets over de service die ze verlenen als er is iets misgaat. Normaliter gaat het goed en dan heb je hun service verder ook niet nodig. Succes iig!
 
yeah right, men weet daar echt wel wie waar rondrijd hoor !
Als je wat in de webshop besteld dan krijg je toch zo'n pdf geval waarop alles staat of heb ik het mis ?
Zo ja, dan staat het daarop. Zo nee, dan zal er morgen echt wel verdere uitsluitsel over komen.
Even geduld, begrijp dat het nu kut met peren is maar gezien de eerdere superservice etc vanuit carclean weet ik zeker dat er een oplossing gaat komen !
 
In de mail die je binnenkrijgt, staat zowel een tracktrace link, als eronder nogmaals het hele afleveradres.
Als het in de tracktrace link fout staat, maar in bij het eronder staande afleveradres wel goed staat, dan ga ik er gewoon vanuit dat in die link een foutje is geslopen.
Staat het bij beiden fout, dan heb je toch ergens zelf een fout gemaakt.

Ik zou morgenochtend eerst eens controleren, of de zending wel volgbaar is via de link.
Is hij dat niet, dan gewoon even je eigen postcode erbij invullen.

Is hij wel volgbaar op die verkeerde postcode, dan gewoon een net briefje aldaar in de brievenbus deponeren met de uitleg dat er wat fout gegaan is en er een pakje van jou wordt bezorgd op hun adres.
Zelfs al zouden ze op vakantie zijn, dan is er meestal wel iemand die voor de plantjes zorgt en de post opruimt en je briefje ziet (je telnummer niet vergeten te vermelden).
 
Polliewollie;335601 zei:
Hoi Tim,

Ik heb alles nagelopen in mijn account en alles staat gewoon goed, heb het ook nog eens extra nagekeken door een nieuwe order te maken en dan bij het afleveradres te kijken. Daar staat dan netjes mijn huisadres en de juiste postcode. Mijn klantnummer is trouwens: 41803 zodat je het eventueel na kunt kijken.

Maar goed mijn betaalde pakketje is onderweg en ik moet nu maar zien of ik het in mijn handen ooit ga krijgen....


Net voor je nagekeken en ons systeem heeft jouw order automatisch uitleverbaar gezet, is door ons ingepakt en de postcode en het huisnummer dat ingevuld is bij het verzendadres is door PostNL juist overgenomen.

Het enige dat dan nog overblijft is dat je een verkeerde postcode hebt ingevuld bij het verzendadres. PostNL sorteert en levert af op basis van postcode en huisnummer namelijk.

De postcode van je factuuradres eindigt bij je order op AP en bij het afleveradres heb je AT ingevuld.
 
Pas ging het bij PostNl bij mj ook fout. Alleen ging het niet fout in het adres ofzo.
Bij mij was de grootte en gewicht aangepast en was het pakje verzekerd tegen een waarde van 500 euro(wat het bij lange na niet was).

Zou dus kunnen dat het wel goed afgeleverd wordt en het enkel een foutje op de PostNL site is???

Edit: Lees nu de laatste zin van Tim zijn post past goed.
 
Het pakketje binnen, vandaag veel met Dennis van Carclean aan de lijn gehangen om te kijken waar en hoe het mogelijk is dat er AT is komen te staan. Ik weet gewoon 100% zeker dat ik een ander afleveradres heb ingevuld (als ik dat wel had gedaan was er een compleet ander adres ingevuld dan mijn eigen adres) en Carclean beweerd van wel. Na 3x naar de straat te zijn gereden vanmiddag na aflevering was het pakketje eindelijk terecht en hebben die mensen godzijdank het pakketje netjes meegegeven.

Het ging volgens mij al meteen bij de bestelling fout want ik had ook direct na het betalen een orderbevestiging moeten krijgen die ik ook nooit heb gehad (ook niet in de spam).

Mensen hebben het hier over een super service van Carclean, ik heb hem helaas niet mogen ervaren bij deze bestelling. Heb alles eigenlijk zelf moeten uitzoeken en achteraan moeten zitten om te kijken. Bij mij mogelijke volgende bestelling ga ik denk ik maar voor 15.00 uur bestellen en ga ik zowel in de bestelling aangeven LET OP POSTCODE!!! en ze bellen om te kijken of het bij hun ook duidelijk is.


Had btw een foam kit besteld en die werkt super :-b alleen ik snap alleen niet goed waarom er een monellofles bij zit ipv een autobrite? Maar dat mocht de pret op straat niet drukken, al die gezcihten: 8o
 
Kortom pakketje terecht, klaar :ja

Vanuit Carclean is er ook weinig meer te doen dan wat ze gedaan hebben
voortaan optie verzekeren aanvinken, nooit meer ergens last van ....
 
Ik kom er straks nog even op terug, want ik heb er gisteravond een half uur ingestoken, vanochtend een uur. Bert een uur, Dennis ook genoeg tijd. Ik heb een backup teruggezet, Bert heeft zich een ongeluk gezocht en we hebben echt ons best gedaan om de onderste steen boven te krijgen.

Om dan te lezen dat wij niet genoeg ons best hebben gedaan en geen service verlenen....
 
De order is net na 20.00u 's avonds geplaatst en ik zet nu een backup van onze database terug van 21.00u 's avonds. Er was toen niemand aan het werk. Dan kunnen we zien wat er ingevuld is.

We hebben ook de foutmelding gevonden waarom je geen orderbevestiging hebt ontvangen. Ook heeft Bert een aanpassing geprogrammeerd om elke wijziging vast te leggen die in een order plaats heeft gevonden en door wie deze wijziging is gedaan. Tot op heden kunnen we alleen zien we er in de order is geweest. Dat is in eerste instantie onze server geweest om de order uitleverbaar te zetten en de volgende dag Johan nadat de klant gebeld had om te vragen of de order goed is binnengekomen.\

Theoretisch kan het nu nog zo zijn dat Johan iets aangepast heeft, maar na de restore van de backup hebben we duidelijkheid.

We zijn nu inmiddels wel erg nieuwsgierig geworden.

En voor de duidelijkheid, wij verwerken tientallen orders per dag. En dit komt eigenlijk nooit voor. Dus dat maakt het extra interessant.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.