• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Pakketje onderweg maar...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het pakket is terrecht en je krijgt nog een schop na. 8-()) Wie zijn fout het is geweest, laat het hier gewoon bij. Al lijkt me het allemaal duidelijk.
 
Man en macht wordt er aan besteed om na te gaan hoe en wat dit heeft kunnen plaatsvinden + gekeken naar een oplossing.
Damn, bij een ander bedrijf had je de piepeleporis kunnen krijgen en was je gewoon vet de lul omdat het op papier staat waar het naar toe had verzonden moeten worden en de klant de blafhik kan krijgen ongeacht wat hij of zij denkt.
De berichtgevingen komen bij mij in elk geval niet over dat er alleen vanuit de bestellende partij tijd en moeite in is gestoken.
Om die rede snap ik de negativiteit niet echt.

Maar goed, zit gelukkig voor alle partijen ( zowel de TS, CarClean als de meelezende cc-holics ) een positieve draai aan: de spullen zijn terecht en de foamkit verblijd zoals ik het lees niet alleen de TS maar ook andere gezichten !
Ik weet zeker dat er nu een ( positief bedoelt ) kruisje achter je naam komt te staan en de ( hopelijk ) volgende bestelling iedereen in 1x gaat verblijden,
zodat de door de anderen ervaren service en klantgerichtheid ook bij de TS als waarheidsgetrouw wordt ervaren !
 
De steen is bijna boven.

Je hebt je eerder in een oudere softwareversie van onze site geregistreerd en pas veel later (na een migratie) heb je een bestelling geplaatst. Daar is een probleem ontstaan met het verzendadres. Normaal is dat het factuuradres tenzij anders ingevuld. In dit geval is je verzendadres leeg gebleven, waardoor bij het plaatsen van je bestelling de order vast kwam te staan, jij een foutmelding kreeg en dus ook geen orderbevestiging.

Nu de rest van de puzzel nog oplossen.
 
Polliewollie;335713 zei:
Alleen ik snap alleen niet goed waarom er een monellofles bij zit ipv een autobrite? Maar dat mocht de pret op straat niet drukken, al die gezcihten: 8o

Service van ons, van Carclean.com, die service waarvan jij vindt dat je het niet gekregen hebt. Een mooiere en betere fles, gratis, in plaats van de standaard melkwitte flutfles die erbij wordt geleverd.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het vervelend dat er iets misgelopen is, maar ik heb er vervolgens flink de .... in als Dennis, Bert en ik ons best hebben gedaan om uit te vlooien wat er nu precies mis is gelopen. En er tijdens de voorbereidingen van de Summer Detail Day echt veel uren aan jouw order en je pakket is besteed en ik buiten de normale kantooruren (gisteravond en nu ook weer) voor je bezig ben (vanavond samen met Bert) en dat je dan nog op ons forum neerpent dat wij geen service verlenen en dat je alles zelf hebt moeten doen.

Ik weet toevallig, om een voorbeeld te noemen, dat Dennis tot 3 keer toe vandaag met PostNL heeft gebeld. Dat PostNL vervolgens geprobeerd heeft om de postbode te pakken te krijgen en dat dat helaas niet gelukt was. Ook weet ik dat we de aflevering nauwlettend in de gaten hebben gehouden en we bij de aflevermelding meteen elkaar hier op de hoogte hebben gesteld en wederom PostNL hadden gebeld.

Edit: ik weet ook dat ik vanochtend tot twee keer toe een emaildatabase uit een backup het teruggezet om te zoeken of die orderbevestiging wel gemaild was, maar wellicht was zoekgeraakt. Ook weet ik dat Bert, die alles programmeert, zich suf heeft lopen zoeken in de source van onze webshop, om te kijken waar die fout nu in hemelsnaam is ontstaan (en ook heeft hij een bug gevonden en opgelost, dus het heeft ook iets positiefs opgeleverd). En laat ik mijn inspanningen en die van Bert van vanavond maar voor wat het is...

Los van de schuldvraag, die best bij ons zou kunnen liggen nu ik er steeds verder induik, vind ik het erg vervelend om te lezen dat bovenstaande inspanningen niet goed genoeg zijn geweest.

Jammer, ik denk dat deze inspanningen zeldzaam zijn en dat je dit niet zo snel elders zal tegenkomen.

Enfin, ik ben blij dat je blij bent met je foamlans en als je je Monello fles wilt ruilen voor de Autobrite fles, dag mag. Trouwens, de Monello fles mag je houden en op verzoek sturen we je de Autobrite fles kosteloos na. Leveren we toch nog service. ;)
 
Oké duidelijk van de fles :) dank daarvoor (had ik zelf nog niet aan gedacht).

Ik bedoelde het ook totaal niet verkeerd maar ik kreeg persoonlijk het idee dat de fout richting mij werd toegewezen van jij hebt het verkeerd ingevuld en dat er verder niks meegedaan werd. En ook geen poging gedaan werd tot buiten mogelijk contact gezocht met PostNL. Nu is mij pas duidelijk dat jullie er gewoon mee aan het werk zijn geweest om de te traceren wat er gebeurt kan zijn. Als mijn eerdere post dan als schop na wordt gezien vind ik jammer want zo was het totaal niet bedoelt. Het is namelijk voor ieders belang dat het een eenmalig is en nooit meer kan voorkomen ook niet bij andere mensen en dat er dus mogelijke "bugs" of dergelijke kunnen worden uitgesloten in mogelijke combinaties tussen de site en de software die de labels/adressering maakt van de pakketten.
 
Duidelijk. En dan nu maar over en sluiten.

Ik vermoed dat een van onze mensen het afleveradres uiteindelijk onjuist gekopieerd / overgetikt heeft, maar ik snap er nog steeds niets van dat daar geen melding van is gemaakt.

En dan de afsluiter: onze excuses dat door onze fout je pakket bij een verkeerd adres is afgeleverd. De bug is opgelost en komt als het goed is nooit meer voor. Eind goed, al goed.

:slotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.