• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

PeeJay stelt zich voor

PeeJay

Detailing rookie
17 apr 2011
14
0
Hallo allemaal,

Zal mij even kort voorstellen.
Ik ben 30 jaar jong en woonachtig in Drenthe. Ik lees al geruime tijd mee op het forum en vond het tijd om mij eens voor te stellen.
Op het moment ben ik mij aan het orienteren op een polijstmachine, omdat er nogal (veel) swirls op de auto van mijn vriendin zitten. Het betreft een blauwe Volvo 480 GT Turbo van 1995. Er zitten eerst wat reparaties aan te komen ivm roest in de achterschermen, dus ik heb nog even de tijd om een aanbieding met een DAP900 af te wachten ;)

Mijn huidige verzameling poetsspullen is veelal Meguiars, maar dat begint prijzig te worden en ik vermoed dat het aangevuld/vervangen gaat worden door Poor Boys.

Ikzelf rijd in een Electric Silver C30 Sport (2008), maar die behoeft totaal geen polijstbeurt. Er is geen swirl op te bespeuren. Nouja, niet voor mij in elk geval. De enige krasjes waar ik mij aan stoor zitten in het zwarte kunststof van de achterklep. Gratis cadeau van de dealer bij de aflevering van mijn auto :|
Er wordt altijd netjes gewassen met een lamswollen handschoen en 2 emmers. En de rest van de stappen volg ik ook braaf.
Als de auto voor onderhoud wordt gehaald, vermeld ik er altijd bij dat de auto niet gewassen mag worden.
Er staat tegenwoordig op het formulier 'niet wassen, meneer is bijzonder netjes op zijn auto' rofl

De C30 zal nog 2 maandjes in mijn bezit zijn en wordt dan geruild voor een Ice White Volvo S40, met donkere velgen.

Mochten er nog vragen zijn, brand los! :)
 
Welkom hier !
En nog veel lees- en poetsplezier... :)^
Al spreekt men hier liever van 'detailen' ... toch voel ik me nog meer poetser dan detailer...
Ik geraak niet zo snel aan alle hoekjes en kantjes van m'n auto, al verklaren de buren me een beetje gek. Heb al eens het compliment gekregen dat ik de properste auto van héél West-Europa heb, maar zij kennen dit forum niet hé.:-"
Hier scoor ik maar ergens in de onderste middelmaat, vrees ik. :roll
 
Minieken zei:
Welkom hier !
En nog veel lees- en poetsplezier... :)^
Al spreekt men hier liever van 'detailen' ... toch voel ik me nog meer poetser dan detailer...
Ik geraak niet zo snel aan alle hoekjes en kantjes van m'n auto, al verklaren de buren me een beetje gek. Heb al eens het compliment gekregen dat ik de properste auto van héél West-Europa heb, maar zij kennen dit forum niet hé.:-"
Hier scoor ik maar ergens in de onderste middelmaat, vrees ik. :roll

Haha, denk dat wij dan de hand kunnen schudden ;)
Als ik sommige projecten hier bekijk, dan ben ik maar een simpele poetser. Alhoewel mijn collega's daar heel anders over denken. Die vinden door de wasstraat rijden vaak al teveel moeite. Het is immers 'maar' een leaseauto. Onbegrijpelijk in mijn ogen, aangezien het echt niet gratis is. En daarbij, als je auto ergens geparkeerd staat en de meeste mensen werpen een blik op je auto, dan is alle inspanning toch vergeten?

Toen ik 2 week terug een uur of 5 met de auto van mijn vriendin bezig was, verklaarde mijn buurman mij ook voor gek. Met als toevoeging: "dat had ik ook toen ik jonger was, dat wordt nog wel anders....".

@ allemaal: Bedankt!
 
Welkom op het forum.
PeeJay zei:
Als ik sommige projecten hier bekijk, dan ben ik maar een simpele poetser. Alhoewel mijn collega's daar heel anders over denken. Die vinden door de wasstraat rijden vaak al teveel moeite. Het is immers 'maar' een leaseauto. Onbegrijpelijk in mijn ogen, aangezien het echt niet gratis is. En daarbij, als je auto ergens geparkeerd staat en de meeste mensen werpen een blik op je auto, dan is alle inspanning toch vergeten?
Helemaal mee eens. Wanneer de auto besteld moet worden, moeten er alle toeters en bellen op,
maar zodra hij voor de deur staat is het 'maar een leaseauto'.
 
De nog beloofde plaatjes van mijn auto :)

be8niw.jpg


3346z5e.jpg


2re3wgm.jpg
 
hey peejay,
welkom ,ik zou zeggen ,laat iets weten als die promo er is voor die dap 900
ik ga seffens al eens kijken wat er nog zoal besteld kan worden voor mezelf!!
ps:ziet er keurig uit die volvo :cool:
groeten grandscenicman
 
Welkom op het forum. Mooie wagen:)^ .
Veel plezier op het forum en met de nieuwe wagen die op komst is;) .