• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Pete's 53

Freaky1975 zei:
En ik dacht dat $25,- voor een flesje shampoo voor 15 x gebruik duur was... :D

Kreeg vanmiddag een flesje in handen gedrukt van Tim, rook verdacht veel naar Dreft inderdaad. 't Is hooguit wat geconcentreerder, maar ik geloof nooit dat 't op kan tegen een "doodgewone" NXT Gen shampoo... ;)

Je trok er inderdaad een gezicht bij van: Zo... das niet goedkoop rofl
 
Hey Stimpy! Tja, zoals gemeld, ik ben nogal nieuw in dit wereldje en als eenvoudige loonslaaf heb ik me überhaupt al over het feit heen moeten zetten dat goeie detailing spullen geld kosten, al valt het mee als je slim inkoopt! Maar die omgepakte fles Dreft Ultra sloeg wel alles ja...

:D
 
nick22 zei:
http://029c29b.netsolstores.com/zymolsolaris.aspx

mooi man , net besteld .proefje :D

rofl

Gast, hoeveel geld heb je dan? rofl

Of zit je te x-]

Dit is toch te gek voor woorden? Verkoop je produkt in een plexiglas piramide en verduizendvoudig de prijs, een kind kan de was doen!
Ideetje, Tim? :p
 
Kan of moet je Pete's 53 aftoppen met een andere wax? Zo ja, waarmee? Of moet je Pete's gebruiken om een wax af te toppen?

Ik heb:

M21
M16
NXT
SmartWax
Gold Class

Patrick
 
nicknameless zei:
Kan of moet je Pete's 53 aftoppen met een andere wax? Zo ja, waarmee? Of moet je Pete's gebruiken om een wax af te toppen?

Dat vroeg ik me ook af. Ik las dat er in Pete's een "liquid crystal polymer" zit. Dat doet me denken aan een soort sealer die je wel nog verder kunt aftoppen met pure wax maar die je niet kunt toppen óver een pure wax heen.
 
Nee, ik zou Pete's als laatste stap gebruiken. Bovenop een sealant bijvoorbeeld. Zoals de M21, de Poorboy's EX of EX-P of de Wolfgang Deep Gloss.
 
Hey mooie review

Maar ff nog 1 ding.

Sven S8 zei:
Tip: even met een microvezeldoekje en wat Quik Detailer eroverheen maakt het wat mij betreft helemaal af, en je bent meteen zeker dat de lak helemaal schoon, glad en vrij van vingerafdrukken is. :cool:

Mijn tip is dan gebruik Ultimate Quick Detailer. Dit is beter dan de Quick Detailer, want UQD boost de lak en zorgt nog voor extra beeding en de QD niet.
 
tangerine mean machine zei:
Mijn tip is dan gebruik Ultimate Quick Detailer. Dit is beter dan de Quick Detailer, want UQD boost de lak en zorgt nog voor extra beeding en de QD niet.

Is waar, maar ik vind de QD makkelijker werken dan de UQD, en het resultaat is beter op een net in de wax gezette auto. (Heb beiden geprobeerd).

En het doel is hier meer om eventuele excess wax en vingers weg te halen. Heb zelfs de indruk dat de QD wat helpt 'curen', ik vind de finish er in ieder geval mooier van worden.

De UQD is m.i. net ff te veel van het goede op verse wax. Wél weer mooi om na een tijdje de waxlaag weer even op peil te brengen tussen de poetsbeurten door... ;)
 
Ik gebruik de UQD ook pas een paar dagen na het aanbrengen van de wax.
Heb ze zelf nog niet zo naast elkaar gebruikt... zal ik ook eens kijken of ik het dan ook zo ervaar.
 
Ik gebruikte eerst ook Last Touch, daarna UQD, nu Synthetic Spray Detailer, de pro versie van de UQD :-"
 
Inderdaad, de M135 (bedenk mij ineens dat ie nog in afkortingenlijst erbij moet :rules ).
Is officieel nog niet verkrijgbaar in NL :-"
 
Misschien eens proberen, last touch... Maar ik vind de QD dus echt geweldig om mee te werken. Is misschien wel m'n meest favoriete Megs goedje. :cool: