• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Peugeot 206

flower150

Detailing rookie
25 feb 2009
23
0
Vandaag de peugeot 206 van mijn moeder onder handen genomen. De auto is 7 jaar oud, Ongeveer 5 jaar geleden een keer in de was gezet, en vorig jaar ook (turtle wax$$) $$) )
Als de auto gewassen moet worden (meestal 1 keer in de 2 maand) gebeurd het met een borstel en water. Soms gaat hij ook de wasstraat, als het goed moet gebeuren......)
Dus..... dit was een behoorlijke klus. :)

Foto-4YHXWN6M-D.jpg


Foto-WTEUHYS3-D.jpg


Foto-8WL73KPN-D.jpg


Foto-ZHPRRP63-D.jpg


Foto-4PIITKSF-D.jpg


Foto-6KZ4FKMX-D.jpg


Ik ben begonnen met wassen met california gold shampoo, washmitt en 2 emmermethode.

Hierna heb ik de auto gekleid. Wat was dit een ongelooflijk rotwerk!!! ben echt wel 2 uur bezig geweest, en mn kleitje is echt helemaal verzadigd!!!! Was in ieder geval wel erg hard nodig!

Hierna heb ik de sealer en glaze van mother aangebracht, om de kleur een beetje te 'herstellen'.
(Ik heb bewust de stappen overgeslagen om de swirls en de kleine krasjes te verwijderen, aangezien die waarschijnlijk toch wel weer door de wasstraat gaat)

En na deze stap heb ik de synwax van mothers aangebracht.
Ook nog even het glas en de bandjes gedaan als finishing touch.

Moet er ook nog even bij zeggen, dat dit mijn 2e keer was dat ik een auto onder handen heb genomen, en de 1e keer was mijn nieuwe auto, dus daar was niet zo heel veel resultaat van te behalen.

Hier de foto's

Foto-EGI4OP3R-D.jpg


Foto-WZ4QH6FG-D.jpg


Foto-GFS3YVRQ-D.jpg


Foto-ASHPBX3X-D.jpg


Foto-A4I4ABUU-D.jpg


Foto-8XTJYGHL-D.jpg


Het is wel jammer dat het vandaag zo'n donkere dag was. Foto's zijn niet echt heel duidelijk, maar het verschil is in ieder geval wel te zien :grinning:
 
Je moeder rijdt er weer keurig bij, mooi werk afgeleverd hoor!

flower150 zei:
Soms gaat hij ook de wasstraat, als het goed moet gebeuren......)
Voortaan gaat hij maar naar jouw, als het goed moet gebeuren! :D
 
bedankt voor de reacties. Een dag later moest de auto naar de garage voor nieuwe ruitenwissers, en mijn moeder kreeg nog een complimentje dat de auto er wel erg goed uit zag!!!!! (ben wel een beetje trots haha),^^