• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Peugeot 307 cc detailen bj 2007

Ik weet wat je bedoelt. Ik heb ze nog nooit goed rood gekregen met restorers of voedende producten. Wel een keer gedemonteerd en voorzichtig verwarmd zoals je ook met bumpers kunt doen. Daarna wel goed in de UV-coating zetten...
 
Al geprobeerd om deze meerdere keren in te smeren met een dressing op water basis? Andere zou een coating zoals trim een goede oplossing kunnen zijn.
Ja dat kan ik eigenlijk nog wel proberen, totaal niet aan gedacht ik heb nog een beetje trim over, en anders inderdaad even met een föhn proberen.

thx
 
Zojuist goed ontvet en een coating aan gebracht.

Voor:
99d2f070659dbff522ab5f5bc8837579.jpg


Na:
005c5ae3807a7169a2f6d915b4010386.jpg
 
  • Leuk
Reactions: David
Dat ziet er goed uit, ik kwam er achter dat mijn coating op was, ik heb nog wel een flesje maar ik wacht even met die open te maken, tot dat ik er meer werk mee kan doen.
 
  • Leuk
Reactions: tembaco