• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Piponld stelt zich voor

piponld

Detailing addict
14 feb 2013
91
55
Hallo Allemaal,

sinds een paar dagen lid van dit forum en nu al aardig verslaafd aan het lezen van al die wetenswaardigheden hier. Heb sinds twee maandjes een andere auto gekocht omdat mijn vorige besloot achterop een mercedes tot stilstand te komen (mercedes krasjes en wat swirls mijn citroen plat).

Nu had ik mijn Citroen altijd mooi glanzend en goed in de wax en het doel is om mijn nieuwe auto binnenkort ook te voorzien van een mooie dikke glans. Het is een Opel Vectra GTS in de kleur metallic zwart, ik heb hier verschillende berichten over gehoord. De een zegt mooi de ander zegt mooi maar lastige lak.

Voor mij dus dit forum om te gaan bezien hoe en vooral waarmee ga ik mijn Vectra optimaal verzorgen. Eerste bestelling bij cc gedaan en hoop volgende week de spullen binnen te krijgen. Zoonlief zit al te springen want de autobrite heavy duty kit en de magifoam zitten ook bij de bestelling.

Wil over een maandje (als de bankrekening is bijgekomen van deze aanslag) mn auto uitgebreid aanpakken (foamen/wassen/kleien/polijsten/glaze/sealant/wax) en stel tips over de betere producten voor mijn specifieke lak op prijs.

Voor nu alvast heel veel dank voor al jullie tips en trucs die ik al heb mogen lezen.



Greetz,
Stephan
 
Welkom! Je woont best dichtbij me! Uit welk jaar is je vectra? Vind de vectra van de laatste paar jaren een heerlijke auto :heart_eyes: